سه کشته و 22 زخمی در تصادف 206 با هیئت عزاداری
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: علت وقوع تصادف پژو ۲۰۶ و با هیئت عزاداری در اردستان ۵۰ درصد راننده پژو و ۵۰ درصد مسئول هیئت بود.

سهم مسئول هیئت و راننده پژو در این تصادف هر کدام ۵۰ درصد است


سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به حادثه ترافیکی برخورد پژو ۲۰۶ با هیئت در اردستان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۲:۴۰ شب گذشته بر اثر برخورد سواری پژو با دسته عزاداری در مسیر شمال به جنوب بلوار شهید مفتح حد فاصل میدان امام حسن (ع) به سمت میدان هفت تیر رخ داده است.

وی تصریح کرد: متأسفانه تعدادی از عزاداران حسینی مصدوم شده و تاکنون ۳ نفر شامل آقای ۵۷ ساله و دو خانم ۶۵ و ۷۰ ساله جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: وضعیت کودک ۷ ساله از مصدومین نیز وخیم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه در سانحه دلخراش مسئول هیأت مربوطه بدون هیچ گونه هماهنگی قبلی با پلیس شهرستان و بدون رعایت نکات ایمنی با وجود تأکیدات مکرر و هشدارهای لازم در این خصوص، هم در جلسات متعدد با هیئت‌ها و هم در رسانه‌ها نسبت به حرکت دسته عزاداری در مسیر حاشیه‌ای و تاریک با عزاداران سیاه پوش اقدام کرده است، اضافه کرد: پلیس حتی فراتر از وظیفه برای اکثر هیأت‌های عزاداری به منظور پیشگیری از چنین حوادثی کاور پلیس یار محرم و حتی تجهیزات ترافیکی تهیه و در اختیار گذاشته است.

سرهنگ محمدی در خصوص علت این حادثه نیز اضافه کرد: سهم مسئول هیئت و راننده پژو در این تصادف هر کدام ۵۰ درصد است.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com