تفریحی که با قتل همراه شد
فرمانده انتظامی صحنه از وقوع قتل جوانی ۲۵ ساله در این شهرستان به دست دوستان خود خبر داد و گفت: افراد قاتل نیز پیش از فرار دستگیر شدند

وقوع قتل جوانی ۲۵ ساله در اختلاف دوستانه

سرهنگ منوچهر رضایی در این خصوص اظهار داشت: شب گذشته(پنجشنبه) و پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری در میدان مطهری شهر صحنه میان سه جوان ۲۵ تا ۲۸ ساله تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی دریافتند که این سه نفر برای تفریح به سراب دربند صحنه مراجعه کرده‌اند، اما در مسیر برگشت دچار اختلاف شده و باهم درگیر می شوند.

سرهنگ رضایی افزود: در این درگیری دو نفر از آن ها با چاقو دوست ۲۵ ساله خود را زخمی و متواری می شوند که متاسفانه فرد مجروح به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست می دهد.

رییس پلیس شهرستان صحنه ادامه داد: با قتل جوان ۲۵ ساله پرونده وارد فاز جدیدی شد و ماموران بلافاصله اقدامات اطلاعاتی و تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل آغاز کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی و انتظامی صحنه توانستند به فاصله کمی از وقوع جنایت هر دو عامل قتل را در عملیات هایی جداگانه پیش از آنکه اقدام به فرصت فرار و خروج از شهرستان کنند، دستگیر و آلت قتاله نیز از آن ها کشف شد.

رضایی در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص خبر داد و گفت: بازجویی از عاملان قتل جوان ۲۵ ساله برای مشخص شدن انگیزه آنها ادامه دارد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir