جزئیات واژگونی خودروی زائران در مسیر بصره
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۱۳ مصدوم حادثه واژگونی خودروی ون در مسیر بصره به سماوه در عراق از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل شده و در بیمارستان‌های خرمشهر و آبادان بستری شدند.

۱۳ مصدومِ واژگونی خودرو در عراق، به شلمچه منتقل شدند



به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی آبادان سید نادر نقیبی شامگاه پنجشنبه اضافه کرد: پس از تماس با مرکز پست فرماندهی حادثهICP مستقر در مرز شلمچه در خصوص وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی ون در جاده بصره به سماوه مقدمات تحویل حادثه دیدگان در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: ۱۰ دستگاه آمبولانس با هماهنگی پست فرماندهی حادثه ICP ، از نزدیکترین پایگاه‌های سیار اورژانس ۱۱۵ مستقر در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام و مصدومین از طرف عراقی تحویل گرفته شدند.

دکترنقیبی افزود: پس از رسیدن کدهای اورژانس و تحویل مجروحین، اقدامات تریاژ و امداد بر بالین تمام مصدومین انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی، توسط تکنسین‌های آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان های ولیعصر(عج) شهرستان خرمشهر و طالقانی شهرستان آبادان برای ادامه درمان منتقل شدند.

وی اظهار داشت: مصدومین شامل ۹ زن و ۴ مرد هستند که در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی حاج قاسم سلیمانی و بیمارستان های طالقانی آبادان و ولیعصر خرمشهر اعزام شدند.

مصدومان حادثه رانندگی در عراق ظهر امروز از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل و در بیمارستان‌های خرمشهر و آبادان بستری شدند.

مرز بین‌المللی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق قرار دارد.

شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین حسینی در خوزستان هستند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: entekhab.ir