ماجرای کلاهبرداری از زنان با احساسات قلابی!
تمام سوژه‌هایشان زنان و دختران جوان و بعضا مسن هستند. هیچ‌چیز برایشان به‌جز رسیدن به اهدافشان مهم نیست به‌همین خاطر با سوءاستفاده از احساسات، زودباوری و اطمینان زودهنگام زنان سعی می‌کنند به اهدافشان برسند

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه مهاجرت و ازدواج

برخی از آن‌ها فقط به‌دنبال اهداف مالی هستند و جز کلاه‌برداری به چیز دیگری فکر نمی‌کنند، اما معدود افرادی هم هستند که علاوه‌بر کلاه‌برداری به فکر سوء‌استفاده‌های جنسی افتاده و عفت دختران را علاوه‌بر کلاه‌برداری لکه‌دار می‌کنند. در این گزارش مهم‌ترین پرونده‌های کلاه‌برداری از زنان در پوشش‌های مختلف را بررسی می‌کنیم.

به گزارش جامعه ۲۴، چندی قبل زن جوانی به دادسرای ناحیه چهار تهران مراجعه و از پسر جوانی به اتهام کلاه‌برداری شکایت کرد. این زن در شکایتش به بازپرس پرونده گفت: چندی قبل از طریق فضای مجازی با یک پسر خوش‌تیپ آشنا شدم و چندباری بیرون از خانه او را ملاقات کردم. بعد از این‌که ارتباطمان شکل گرفت و ادعا کرد که می‌تواند کار‌های مهاجرت من را انجام دهد، من نیز که در عطش مهاجرت از ایران بودم به او اعتماد کردم. محسن بعد از یکی دو ملاقات و صحبت در مورد مهاجرت از من ۲۵۰ میلیون تومان برای این‌که کار‌های ویزایم را انجام دهد گرفت، اما دیگر خبری از او نشد. او با سوء استفاده از نقطه ضعف من که همان مهاجرت بود، پس اندازم را سرقت کرد.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری مرد کلاهبردار آغاز شده بود، اینبار دختر جوانی به پلیس آگاهی مراجعه کرد و از پسر جوان به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

او در شکایتش مدعی شد پسر جوان به بهانه ازدواج و مهاجرت با او دوست شده و بعد از دختر جوان ۴۰۰ میلیون تومان پول گرفته تا کار‌های مهاجرت و اقامت در کانادا را انجام دهد، اما به محض اینکه پول به حسابش واریز شده، دیگر جوابگوی تلفن نبوده است.

با ثبت دومین شکایت و شباهت‌های زیاد، کاراگاهان احتمال دادند کلاهبرداری کار یک نفر است. با ثبت دو شکایت دیگر پسر جوان شناسایی و قبل از خروج از کشور دستگیر و مشخص شد از ۴ دختر و زن یک میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.

با توجه به اینکه احتمال دارد او تعداد زیادی از دختران را فریب داده باشد تصویر بدون پوشش‌اش در رسانه‌ها با دستور قضایی منتشر شد.
پلیس قلابی همه را سرکیسه کرد

به گزارش جامعه ۲۴، بهمن ماه سال گذشته بود که دختر جوانی به پلیس آگاهی مراجعه و از مرد اخاذ شکایت کرد، او در شکایتش به ماموران گفت: چندی قبل با حسام در اینستاگرام آشنا شدم. او خودش را پلیس معرفی کرد و از ماموریت هایش برایم می‌گفت. بعد از مدتی با هم قرار بیرون گذاشتیم و مرد جوان از من خواستگاری کرد و جواب مثبت دادم.

او ادامه داد:  یک هفته بعد در حال رفتن به باغ آن‌ها بودیم که احساس کردم سرم گیج می‌رود. ساعتی بعد به هوش آمدم و مقابل خانه مان بودیم. او از من فیلم سیاه تهیه کرده بود و طلا‌ها و موجودی حسابم را سرقت کرده بود. مرد جوان تهدید کرد از او شکایت کنم فیلم هایم را پخش می‌کند. چندی بعد او شروع به اخاذی کرد.

با ثبت این شکایت و با توجه به افزایش شکات، مامور قلابی ۳۰ ساله شناسایی و دستگیر شد. او اعتراف کرد برای کلاهبرداری و اخاذی خودش را پلیس معرفی کرده است و بعد از بیهوش کردن دختران از آن‌ها فیلم سیاه تهیه و آنها را مجبور به سکوت می‌کرده است. با شکایت ده‌ها دختر خواستگار کلاهبردار به زندان افتاد.

401062706.jpg

اویل شهریور امسال سه زن به کلانتری جنت شیراز مراجعه و از مردی به اتهام کلاهبرداری شکایت کردند.

این سه زن ادعا کردند که از طریق سایت همسریابی با دکتر جوانی آشنا شده و بعد از مدتی کارت بانکی خودشان را در اختیار او قرار داده اند، اما در حال حاضر با شکایت ۴۰۰ نفر به اتهام کلاهبرداری روبرو هستند.

به گزارش جامعه ۲۴، بررسی‌ها نشان می‌داد دکتر قلابی از کلاهبرداران حرفه‌ای است و با فریب زنان و گرفتن کارت بانکی آنها، با تبلیغ در فضای مجازی برای فروش شترمرغ، لوازم خانگی و ... از افراد بیعانه گرفته و بعد گوشی را خاموش می‌کرد. با دستگیری مرد ۳۵ ساله او به کلاهبرداری از زنان جوان و سوء استفاده از آنان اعتراف کرد.

کلاهبرداری مرد ورشکسته از زنان

اسفند ماه سال گذشته زن جوانی به پلیس تهران مراجعه کرد و از مرد میان‌سالی شکایت کرد. این زن در شکایتش مدعی شد: چندی قبل با مرد پنجاه‌ساله‌ای آشنا شدم که خودش را کارمند یک اداره مهم معرفی و مدعی شد خیر است. او به من قول داد که تمام مشکلاتم را حل کند به‌همین خاطر به او اعتماد کردم.

این زن افزود: او روزی مرا به خانه‌اش دعوت کرد، اما وقتی به آن‌جا رفتم بعد از ساعتی متوجه شدم  این مرد مرا بیهوش کرده است. بعد از به‌هوش آمدن متوجه شدم که او تمام پول‌های مرا برداشته و مرا رها کرده‌ است، آن خانه را هم به‌صورت ساعتی اجاره کرده‌ است.

به گزارش جامعه ۲۴، با افزایش شکات مرد پنجاه‌ساله درحالی‌که بیست زن و دختر گرفتار او شده بودند از سوی مأموران شناسایی و دستگیر شد.

مرد کلاهبردار در اعترافاتش گفت: به دلیل این‌که همسرم از من طلاق گرفت مجبور شدم بخشی از زندگی‌ام را به او بدهم، بعد هم در دام شرکت‌های هرمی گرفتار شدم و تمام زندگی‌ام را از دست دادم به‌همین دلیل تصمیم به کلاه‌برداری از زنان در این پوشش گرفتم. از بیست زن چیزی در حدود دو میلیارد تومان کلاه‌برداری کردم و فکر نمی‌کردم به این زودی‌ها دستگیر شوم.


گردآوری: گرروه خبر سیمرغ
seemoorgh.com/news
منبع: جامعه 24