روایتی از دستگیری قاتل خونسرد زنان در گیلان
هرازگاهی در اخبار سروکله یک قاتل سریالی پیدا می‌شود، شاید به‌ جرات بتوان گفت که از جذاب‌ترین خبر‌های حوادث برای اهالی این حوزه دستگیری قاتلان سریالی است چرا که فردی با وجود کشتن افراد بی‌گناه به دام قانون افتاده و به پرونده‌اش رسیدگی می‌شود

قاتل سریالی زنان در گیلان

در جدیدترین پرونده از پرونده های قاتلان سریالی، مرد جوانی که با همدستی برادرش سه نفر را در خوزستان و دو نفر را در تهران کشته بود، شناسایی و دستگیر شد.

در این پرونده، دهم شهریور ماه امسال مأموران پلیس آگاهی تهران متوجه تیراندازی به سرنشینان خودرو برلیانس در منطقه نارمک تهران شدند. بررسی تیم جنایی نشان می‌داد مرد مسلحی به سوی دو سرنشین خودرو برلیانس شلیک کرده و آن‌ها را به قتل رسانده‌ است.

بررسی بیشتر این جنایت مسلحانه حاکی از این بود که راننده و سرنشین دیگر که از اقوامش بود، از استان خوزستان به تهران آمده بودند.

با شناسایی هویت مقتول تحقیقات از خانواده آن‌ها آغاز شد که خانواده مرد راننده مدعی شدند قاتل را می‌شناسند و پیش‌ از این دو عضو دیگر خانواده شان از سمت این فرد به قتل رسیده‌ است.

در این رابطه یکی از اعضای خانواده در تحقیقات به پلیس گفت: چندی قبل برادرم برای وساطت در یک اتفاق به خانه‌ قاتل رفت، اما او از این اتفاق خوشش نیامد و برادرم را کشت. چندی بعد برای گرفتن رضایت به پدرم مراجعه کرد که پدرم راضی به رضایت و بخشش او نشد به‌همین دلیل پدرم را کشت و از خانه‌مان فرار کرد.

قاتل جوان حین فرار یک موتورسوار را نیز به قتل رساند و با سرقت موتورش متواری شد.

با مشخص شدن این‌که قاتل خطرناک تاکنون پنج نفر را به قتل رسانده‌ است تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد.

با شناسایی هویت قاتل سریالی به نام محمود، تحقیقات کارآگاهان مشخص کرد برادر او در جریان قتل‌ها و فرارش با او همکاری کرده‌ است.

با به دست آمدن این سرنخ سرانجام قاتل جوان به همراه برادرش در مخفی‌گاهشان در تهران شناسایی و دستگیر و به پنج قتل اعتراف کردند. تحقیقات بیشتر از آن‌ها ادامه دارد.

فروردین ۹۶ بالاخره دستگیر شد، بسیار آرام و خونسرد بود و کسی فکر نمی‌کرد فرزاد ۴۳ ساله قاتل ۸ زن و دختر گیلانی باشد. خودش می‌گوید: فکر نمی‌کردم دستگیر شوم و قصد داشتم قتل هایم را ادامه دهم. با وقوع قتل ۵ زن در استان گیلان پلیس متوجه حضور قاتل سریالی در شرق استان شده بود.

قاتل اجساد قربانیانش را بعد از سرقت طلا و جواهرات با ارزش مثله و جسد‌ها را در نقاط مختلف رها می‌کرد. پلیس با تلاش فراوان بالاخره در فروردین سال ۹۶ توانست او را دستگیر کند. قاتل سریالی زنان بلافاصله پس از دستگیری به قتل هر ۵ نفر اعتراف کرد، اما پلیس با بررسی افراد مفقود شده سال‌های قبل متوجه شد از سرنوشت سه زن مفقود شده در سال ۷۸ و اوایل ۸۸ خبری نیست به همین خاطر از فرزاد بازجویی می‌کرد که او آن سه قتل را هم اعتراف و حتی محل دفن جسد یکی از زنان در خانه پدرش را نشان داد.

این قاتل خونسرد در جریان بازجویی و دفاعیاتش گفت: «همسر اولم ولم کرد و رفت، او زن خوبی برایم نبود من هم کینه گرفتم و برای انتقام به سراغ زنان رفتم. هر کس که سوار خودرو ام می شد را به خانه برده می‌کشتم و بعد جسد را مثله می‌کردم. اولین زن را که کشتم ترسم ریخت، بعد دو تا دیگر را کشتم تا انتقام بگیرم. ۷ سال قتلی نکردم تا اینکه بعد ازدواج دوم وضع مالی ام بد شد، زنان را سوار خودروام می‌کردم و به بهانه‌ای به خانه می‌بردم، بعد هم آن‌ها را می‌کشتم و طلاهایشان را سرقت می‌کردم. من ۶ زن را مثله کردم تا اجسادشان را راحت‌تر به بیرون ببرم و رها کنم.»

سرانجام قاتل سریالی دی ماه سال گذشته در زندان لاکان رشت به دار مجازات آویخته شد.

 به نظر می رسد با وجود مشکلات مالی بار دیگر باید شاهد وقوع قتل های سریالی از سوی قاتلان باشیم.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: جامعه24