ماجرای برگرداندن کیف 100 میلیونی به زن جوان
با دعوت مالباخته به مقر انتظامی کلیه اموال با احراز هویت ودریافت فاکتورخرید طلا و جواهرات به صاحب آن تحویل شد که این اقدام پلیس موجب خوشحالی وصف ناپذیر این خانم شد.

مامور پلیس 100 میلیون پول و سکه و طلا را به صاحبش برگرداند

دو مأمور وظیفه شناس و صحیح العمل انتظامی در شهرستان قشم در حین مأموریت ضمن پیدایش یک کیف دستی زنانه حاوی ۱۰۰ میلیون تومان سکه، طلا و جواهرات با حسن نیت اموال پیداشده را به صاحب آن تحویل دادند.

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز بیان داشت: واحد گشتی پاسگاه انتظامی لافت با سرنشینی سرپرست پاسگاه ستوانیکم سیدهادی محمودی و گروهبانیکم علی دلشادفر حین گشتزنی در یکی از خیابان های لافت یک عدد کیف زنانه را در کنار خیابان منتهی به اسکله پیدا کردند.

وی افزود: پس از بررسی داخل کیف مشخص شد کیف دستی حاوی مقادیری طلا وسکه شامل گردنبند، دستبند، گوشواره، ۴ عدد سکه تمام بهار و یکدستگاه گوشی موبایل به ارزش ۱۰۰میلیون تومان می باشد که بلافاصله مأموران وظیفه شناس با صحت عمل ازطریق یکی از شماره هایی که درون کیف بود صاحب آن را حین سوارشدن لندیگراف و خروج از لافت شناسایی کردند.

سردار جعفری اظهار داشت: با دعوت مالباخته به مقر انتظامی کلیه اموال با احراز هویت ودریافت فاکتورخرید طلا و جواهرات به صاحب آن تحویل شد که این اقدام پلیس موجب خوشحالی وصف ناپذیر این خانم شد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net