فریب شیطانی زن مطلقه به بهانه آشنایی بیشتر
زن جوان که دو ازدواج ناموفق داشته از پسری جوان به اتهام تعرض شکایت کرده اما متهم این جرم را انکار می‌کند.

ماجرای تلخ سو استفاده غیر اخلاقی از فروشنده جوان لباس

شادی فروشنده یک مغازه است و از جوانی که زمانی با او رابطه عاطفی داشته شکایت کرده است. شادی مدعی است مورد تعرض قرار گرفته است. او برای اعتمادآنلاین از روابط، زندگی خانوادگی‌اش و روز حادثه می‌گوید.

*توضیح بده چه اتفاقی افتاد و تعرض چطور صورت گرفت؟

من و فرشید با هم به پارک رفته بودیم. مرا به خانه‌شان دعوت کرد و گفت می‌خواهد من را با خانواده‌اش آشنا کند، وقتی وارد خانه شدم متوجه شدم کسی در خانه نیست و او به من تعرض کرد.

*آیا مقاومتی هم کردی؟

من آن‌قدر ترسیده بودم که اصلاً نمی‌دانستم دارد چه بلایی سرم می‌آید. از او خواستم دست بردارد اما...

*چه مدت بود با فرشید آشنا شده بودی؟

حدود ۶ ماه قبل با هم آشنا شدیم و کم‌کم رابطه ما نزدیک‌تر شد.

*چطور با هم آشنا شدید؟

من فروشنده یک مغازه هستم، فرشید برای خرید به مغازه می‌آمد و چند باری از ما لباس خریده بود، این‌طوری بود که با هم آشنا شدیم. او به من پیشنهاد داد مدتی با هم در ارتباط باشیم و سپس ازدواج کنیم، من هم قبول کردم. فکر می‌کردم این ارتباط برای آشنایی و شناخت بیشتر است اما اشتباه می‌کردم.

*خانواده‌ات در جریان بودند؟

نه نمی‌دانستند و حالا هم نمی‌دانند چه اتفاقی افتاده است.

*مدرکی برای اثبات حرف‌هایت درباره فرشید داری؟ چون او اتهامش را انکار کرده است.

من دو بار ازدواج کرده و طلاق گرفته‌ام، چون به فرشید گفته بودم طلاق گرفته‌ام او فکر کرد حق دارد با من هر رفتاری بکند. وقتی به او گفتم چرا به من تعرض کردی گفت چه اشکالی دارد! این حرفش خیلی من را ناراحت کرد و تصمیم گرفتم کاری کنم که برایش درس عبرت بشود، به همین خاطر هم شکایت کردم. فرشید هم خودش قبول کرده با من ارتباط داشته، اما مدعی است به زور نبوده که این دروغ است.

*حاضر به گذشت نیستی؟

شکست من در دو بار ازدواجم به خاطر اجباری بودن آن بود. من داشتم کار می‌کردم تا زن مستقلی شوم و زندگی خودم را بسازم که این اتفاق افتاد و همه روانم به هم ریخت. من از کاری که فرشید کرد نمی‌گذرم، او باید تنبیه شود.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: اعتماد آنلاین