رفتار زشت یک مرد در بیمارستان قلب تهران
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق و کلاهبردار حرفه‌ای که با سوءاستفاده از شهروندان اقدام به سرقت از کارت عابر آن‌ها می‌کرد خبر داد و گفت: تا کنون ۲۰ مالباخته شناسایی شده اند.

دستگیری سارق بیمارستان قلب تهران با ۲۰ شاکی

سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» گفت: به دنبال افزایش سرقت از حساب شهروندان در بیمارستان قلب تهران به یک روش مشابه رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم را تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۵ یوسف بر عهده گرفته و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی مشخصات و ساعات حضور متهم را شناسایی کردند، افزود: با توجه به اطلاعات بدست آمده از متهم، ماموران روز گذشته و در حال گشت زنی در محوطه بیمارستان، وی را مشاهده کرده که سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بررسی اولیه از متهم ۱۸ عدد کارت عابر غیر، کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم ۴۷ساله در تحقیقات اولیه با توجه به ادله و مدارک موجود به جرم خود و سرقت از حساب شهروندان به نحوی که با سواستفاده و با عنوان کمک به سالخوردگان پس از اخذ کارت عابر آن‌ها اقدام به تعویض کارت و خالی کردن حساب بانکی آن‌ها می‌کرد، اعتراف کرد و در این خصوص تا کنون ۲۰ نفر از مالباختگان شناسایی شدند.

موقوفه‌ای با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم، خاطر نشان کرد: متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net