توضیح پلیس در خصوص سرقت از ۲ دانشجو
فرمانده انتظامی اهواز در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر سرقت از دانشجویان گفت: موضوع دانشجویان، نزاع و درگیری بوده و بحث سرقت از آنها کذب محض است

موضوع دانشجویان، نزاع و درگیری بوده و بحث سرقت از آنها کذب محض است

سرهنگ حسین زلقی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۴ (مورخ ۱۷ دی ماه) تعداد ۶ نفر از دانشجویان خوابگاه صدف دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پارک گلستان، با یک نفر قلیان فروش درگیر شده که بلافاصله مأموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس در محل مشخص شد در این نزاع و درگیری که به دلیل توهین و فحاشی بوده، تعداد ۲ نفر از دانشجویان به صورت سطحی با چاقو مجروح و متواری و وارد خوابگاه شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: ضارب پس از حضور دانشجویان در خوابگاه وارد آن مکان شده که توسط حراست دانشگاه توقیف و تحویل مأموران انتظامی می‌شود.

سرهنگ زلقی با اشاره به تشکیل پرونده و اعزام متهم به دادسرا اظهار کرد: ضارب به دلیل ضرب و جرح عمدی و قدرت نمایی با چاقو با قرار وثیقه روانه زندان شد.

این در حالی است که دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خبری که در اختیار رسانه‌ها قرار داده است، اعلام کرد: با توجه به حمله شب گذشته سارقان به چهار نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در پارک جنب خوابگاه صدف واقع در منطقه گلستان، دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی با دستوری فوری به مدیریت حراست و معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه، خواستار پیگیری جدی این حادثه شد.

در ادامه خبر دانشگاه علوم پزشکی اهواز آمده است: به دنبال همکاری دانشجویان و سرپرستان خوابگاه تعدادی از سارقان دستگیر و به نیروی انتظامی تحویل داده شدند و پیگیری‌های قانونی در این خصوص در حال انجام است. در این جریان دو تن از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مجروح شدند اما خوشبختانه پس مراجعه به مرکز درمانی و درمان سرپایی با سلامتی از بیمارستان مرخص شدند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.ir