کشف ۱۶۷ کیلوگرم حشیش و تریاک از خانه مردی مشکوک در غرب تهران
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۶۷ کیلوگرم حشیش و تریاک از یک منزل مسکونی خبر داد

کشف مواد مخدر از خانه مردی مشکوک در غرب تهران

سرهنگ ضرغام آذین درباره جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارش مردمی مبنی بر تردد مشکوک مالک یک ساختمان مسکونی در یکی از محلات غرب تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ  قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام تحقیقات میدانی از صحت گزارش دریافتی مطمئن شدند، افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی،  مراقبت‌های ویژه پلیسی را آغاز کرده و متوجه شدند که مالک این منزل مسکونی به صورت گسترده به توزیع مواد مخدر در غرب شهر تهران پرداخته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به عملیات ماموران برای دستگیری این فرد، گفت: ماموران در یک عملیات منسجم ضمن دستگیری متهم اقدام به بازرسی از این مکان کردند که در جریان آن ۱۶۶کیلو و ۵۰۰گرم حشیش و یک کیلو و ۱۰۰گرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

آذین با بیان اینکه متهم به مقر انتظامی منتقل شده و به جرم خود اعتراف کرد، گفت:‌ این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. کشف جزئیات پرونده و مرتبطین این پرونده نیز همچنان در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار دارد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir