اعترافات عجیب مردی که خواهرش را وسط خیابان آتش زد
مرد جوانی که خواهرش را وسط خیابان و درون خودروی خود آتش زد، در بازجویی‌های پلیس ادعاهای عجیبی را درباره این ماجرا مطرح کرد.

مرد جوان برای ارثیه خواهرش را وسط خیابان آتش زد



 ۵ اردیبهشت امسال بود که صدای فریادهای سوختم، سوختم دختر ۳۴ ساله‌ای به نام الهام در محوطه شهرک امید تهرانپارس پیچید. همسایه‌ها زمانی به خودشان آمدند که نگهبان این شهرک در کسری از ثانیه با کپسول آتش‌نشانی، آتش را از ماشین و سر و بدن الهام اطفا کرده بود. دود غلیظی از ماشین چانگان بالا می‌رفت و الهام که ثانیه‌های قبل سر تا پا در آتش می‌سوخت و به این سو و آن سو می‌دوید بعد از خاموش شدن آتش یکجا ایستاد و اصلاً تصور نمی‌شد که سوختگی‌اش او را به کام مرگ فرو ببرد.

الهام بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. برادر او نیز دچار سوختگی شده بود و راهی بیمارستان شد، اما روز بعد الهام به دلیل شدت جراحات وارد شده، جانش را از دست داد.

راز قاتل در فیلم تکان‌دهنده

تصاویر دوربین مداربسته، راز جنایت را افشا کرد و مشخص شد الهام در جریان آتش‌افروزی عمدی برادرش، جان خود را از دست داده است. تصاویر خیلی زود در فضای مجازی هم منتشر شد و احساسات مخاطبان از مشاهده لحظه آتش زدن الهام توسط برادرش خدشه‌دار شد.

در این فیلم دیده می‌شد که زن جوان پشت فرمان خودرو بود که برادرش با او درگیر شد. بعد از چند ثانیه درگیری در حالی که مرد جوان ضرباتی به الهام وارد می‌کرد و با یک بطری مایعی روی او می‌پاشید دستش را سمت جیب خود برد. ثانیه‌ای بعد الهام گر گرفت، او داشت در آتش می‌سوخت.

در همین حال برادر او نیز دچار سوختگی شد. همچنین در بیمارستان چاقویی از برادر الهام کشف و ضمیمه پرونده شد و رسیدگی به پرونده در دستور کار محمد وهابی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

اعترافات مرد خواهرکش

در حالی که الهام قبل از فوت به دلیل وخامت حالش قادر به تکلم و ثبت شکایت نبود، برادر ۳۶ ساله او تحت تحقیقات قرار گرفت و گفت: ۳ ماه قبل پدر و مادرم فوت کردند.۳ روز قبل از حادثه، من به برادرم گفتم که اثاثیه منزل ۶۰ میلیون تومان ارزش دارد و قرار شد آن اثاث را برای پرداخت مالیات بفروشم. اما روز حادثه الهام مقابل بلوک آمد و وقتی من را در حال فروش وسایل دید اعتراض و فحاشی کرد.

او یک دستگاه پوز بانکی هم به همراه داشت و می‌گفت کارت بکش و پول اثاثیه را بده اما من می‌گفتم که پول نقد یا چک می‌دهم که الهام قبول نمی‌کرد. دوباره درگیری لفظی ما بالا گرفت و او که پشت فرمان ماشینش نشسته بود باز هم فحاشی کرد. من عصبانی شدم و سوییچ خودروی او را برداشتم.

این مرد که اطلاع نداشت فیلم آتش‌افروزی‌اش وجود دارد و همه دیده‌اند او در حال بنزین پاشیدن است در ادعای دروغینی گفت: الهام بنزین داشت و روی من پاشید که بعد از چند ثانیه شعله‌ور شد. من روی زمین غلت خوردم تا خاموش شوم، اما نفهمیدم چه شد که بنزین شعله‌ور شد.

متهم در پاسخ به این سؤال که آیا تو چاقو کشیدی و به خواهرت ضربه زدی، گفت: من چاقو نداشتم و ضربه‌ای نزده‌ام.

برادر الهام بعد از بهبودی کامل در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران تحت بازجویی قرار خواهد گرفت تا ابعاد پنهان جنایت روشن شود.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir