سرقت 200 میلیونی از گاو صندوق و آزار پسر 15 ساله
یک سال قبل صاحب یک کارگاه صافکاری در سه راه آزمایش به پلیس آگاهی رفت و از یک فقره سرقت و تجاوز به کارگرش خبر داد.

یک فقره سرقت و تجاوز به کارگر


او گفت: من سال‌هاست یک کارگاه صافکاری در سه راه آزمایش دارم. ۳ مرد در کارگاهم کار می‌کنند و شب‌ها را هم همان جا می‌مانند. امروز صبح وقتی به کارگاه رفتم با صحنه عجیبی روبه رو شدم.دست و پای ۳ کارگرم با طناب بسته شده بود و کارگر ۱۵ساله‌ام حال خوبی نداشت. من وقتی دست و پای آنها را باز کردم متوجه شدم شبانه ۲ مرد به کارگاه آمده‌اند، دست و پای آنها را بسته و کارگر ۱۵ ساله‌ام را آزار داده‌اند.

وی ادامه داد: کارگر ۱۵ساله‌ام به نام کیوان در این باره به من حرفی نزد.او سکوت کرده و چیزی نمی‌گوید؛ اما من وقتی دوربین مداربسته کارگاه را بررسی کردم متوجه شدم یکی از مردان ناشناس پس از بستن دست و پای کارگرها و سرقت ۲۰۰ میلیون تومانی که در گاوصندوق کارگاه بود، پسر ۱۵ ساله را وحشیانه آزار داده است. من کارگر نوجوانم را به بیمارستان منتقل کردم و حالا تحت درمان قرار دارد. حالا آمده‌ام تا از ۲ دزد ناشناس شکایت کنم.

با شکایت صاحب کارگاه، مأموران به بررسی فیلم‌های دوربین مداربسته پرداختند و از پسر نوجوان و ۲ کارگر دیگر تحقیق کردند. یکی از آنها گفت: ساعت نزدیک به ۲ نیمه شب بود و ما خواب بودیم که ناگهان متوجه شدیم ۲ مرد نقابدار وارد کارگاه شدند. آنها چوب و چاقو در دست داشتند و با تهدید دست و پای ما را بستند و سراغ گاوصندوق رفتند. یکی از آنها موقع خروج به سراغ کیوان رفت و او را آزار داد و دوستش از آنها فیلم گرفت. صدای یکی از مردان مهاجم برایم آشنا بود و گمان می‌کنم قبلاً او را دیده بودم.

کیوان نیز گفت: من مردی را که آزارم داد می‌شناسم. او کارگر اخراجی همین کارگاه است. اما تهدیدم کرده اگر به کسی حرفی بزنم آبرویم را می‌برد.

بازداشت شیطان

در تحقیقات بعدی مأموران دریافتند یکی از مردان مهاجم به احتمال زیاد کارگر اخراجی کارگاه بوده است.به این ترتیب مهران ۲۹ ساله که به تازگی از کارگاه اخراج شده بود بازداشت شد.

سارق شیطان صفت سعی داشت خودش را بیگناه نشان دهد اما در مواجهه حضوری با پسر نوجوان جرم سیاهش را گردن گرفت.

وی گفت: مدتی قبل برای کار به کارگاه صافکاری رفتم و یک هفته آنجا کار کردم اما صاحبکارم مرا اخراج کرد؛ چون می‌دانستم شب‌ها 2 کارگر دیگر به همراه پسر ۱۵ ساله آنجا می‌مانند و صاحب کارگاه نیز در گاوصندوق پول می‌گذارد، همراه دوستم شبانه به آنجا رفتیم. ما با تهدید چاقو دست و پای کارگرها را بستیم و از گاوصندوق ۲۰۰ میلیون تومان پول برداشتیم.

وی ادامه داد: موقع بازگشت وقتی چشمم به پسر ۱۵ساله افتاد وسوسه شیطانی سراغم آمد.من او را آزار دادم و دوستم از ما فیلم گرفت. ما تهدید کردیم اگر در این باره به کسی حرفی بزند یا از ما شکایت کنند فیلم را پخش می‌کنیم و آبرویش را می‌بریم.

با اعترافات پسر شیطان صفت، همدستش نیز ردیابی و بازداشت شد. پرونده آنها با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی به جرم آنها رسیدگی شود این در حالی است که پسر ۱۵ ساله برای عامل جنایت سیاه اعدام خواسته است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com