کاندیدای دولت
الهام باز حکم دریافت کرد و این‌بار به عنوان نماینده رئیس‌جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا‌وسیما معرفی شد.


الهام باز حکم دریافت کرد و این‌بار به عنوان نماینده رئیس‌جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا‌وسیما معرفی شد. مشخص نیست چرا این روزها رئیس‌جمهور نسبت به این یار قدیمی‌اش بیش از سایر یارانش مهربان است. احکام پیاپی که برای غلامحسین الهام صادر می‌شود، این شائبه اصولگرایان درمورد او را تقویت کرده است. پس از حضور الهام در جبهه پایداری، برخی این گمانه را مطرح کردند که او از یاران نزدیک دولت است و حضورش در این جبهه که قرار بود منتقدان دولت باشند با اشکال مواجه است. زمان گذشت و الهام مدتی را در این جبهه به سکوت گذراند اما به یکباره به دفاع از عملکرد دولت پرداخت که با سیاست‌های این جبهه همخوانی نداشت. در این شرایط برخی اعضای جبهه پایداری مجبور شدند به انکار مواضع الهام بپردازند و بگویند او نظر شخصی خودش را گفته است. در دور جدید انتخابات اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری نشانی از نام الهام نبود که این موضوع نشان‌دهنده پایان ماموریت او در جبهه پایداری بود. الهام به دولت بازگشت و حکم سخنگویی را دریافت کرد. هنوز مدت زیادی از این حکم نگذشته بود که با حکمی دیگر به عنوان معاون توسعه منابع انسانی منصوب شد و جالب اینکه هنوز مهر آن حکم خشک نشده که بار دیگر حکمی به دست او داده شد که می‌گوید او نماینده رئیس‌جمهور در شورای نظارت بر سازمان صداوسیماست.

الهام کاندیدای ریاست‌جمهوری؟

برخی این احکام مکرر برای الهام را مرتبط با انتخابات ریاست‌جمهوری می‌دانند و معتقدند شاید او کاندیدای دولت در این رقابت باشد. الهام هم در اینباره چیزی نمی‌گوید اما ظاهرا شواهدی در این راستا وجود دارد که یکی از آنها، کناره‌گیری همسر الهام از اظهارنظرهای سیاسی بود. در این راستا شاهد بودیم که بارها نام الهام از سوی سایت‌های نزدیک به دولت به‌عنوان کاندیدای احتمالی مطرح شد تا از این طریق میزان اقبال افکار عمومی به او سنجیده شود. همچنین هدف دیگر از قرار دادن الهام در پست‌های مختلف می‌تواند افزایش اطلاع مردم از مواضع سیاسی او باشد. او که سخنگوی دولت هم هست، از زمان دریافت حکم سخنگویی در جمع خبرنگاران حضور پیدا نکرده و به مراسم‌هایی می‌رود که مواضعش بدون ایجاد مشکل و طرح سوالاتی از جانب خبرنگاران منتشر شود.

تقدیر رئیس‌جمهور از جوانفکر

رئیس‌جمهور روز گذشته یک نامه دیگر را هم امضا کرد که همان تقدیر از تلاش‌های علی‌اکبر جوانفکر در دوران تصدی مسئولیت خود در شورای نظارت بر صدا‌وسیما تشکر بود. احمدی‌نژاد در این نامه نوشت: بدینوسیله از تلاش‌های ارزشمند جنابعالی در دوران تصدی مسئولیت نماینده «رئیس‌جمهور در شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران» تشکر و قدردانی می‌نمایم. امیدوارم این زحمات در پیشگاه خداوند متعال ماجور بوده و نیز در تمام مراحل زندگی در خدمت به مردم عزیز و میهن اسلامی موفق و موید باشید.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: armandaily.ir


مطالب داغ سایر بخشها
 گران‌قیمت‌ترین کالاهای صادراتی ایران
سرنوشت پسرک واکسی در هاله ای از ابهام/ عکس
برندگان و بازندگان تغییر نحوه قیمت‌گذاری طلا و سکه
سلامت مردم قربانی یک عزل سیاسی
باند فروش مشروبات الکلی در قصابی!