نامه عسگر اولادی
حبیب الله عسگراولادی طی نامه ای به مدیر مسئول روزنامه کیهان نسبت به سرمقاله روزگذشته این روزنامه واکنش نشان داد و تاکید کرد: باید با حسن ظن به دیدگاه هاشمی رفسنجانی نگاه کرد.


به گزارش تسنیم ،حبیب الله عسگراولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری طی نامه ای به حسین شریعتمداری نسب به سرمقاله روز گذشته این روزنامه پاسخ داد.

متن نامه به این شرح است:

برادر عزیز و ارجمندم جناب آقای حسین شریعتمداری
مدیرمسئول محترم روزنامه کیهان

السلام علیکم
احتراماً به اطلاع می رسانم مطالب مفیدی را در ستون یادداشت روز مورخ 6 دی 1391 تحت عنوان «این نشانه ها دیدنی نبود؟!» در روزنامه کیهان به قلم جنابعالی خواندم و به عنوان «پامنبری» نکاتی به نظرم رسید که حضورتان اعلام می دارم. اگر مفید دانستید تحت عنوان «پامنبری» دستور درج فرمائید.

1- در تعهد و وفاداری شما به مبانی انقلاب اسلامی و راه پرفروغ و ماندگار امام راحل عظیم الشأن و منویات رهبر معظم انقلاب کوچکترین تردیدی ندارم. سوابق درخشان شما قبل از انقلاب و بعد از انقلاب نشانگر دلبستگی و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همین موجب ارادتم به شماست.

2- شما برادر عزیز، نماینده محترم رهبر معظم انقلاب اسلامی هستید و باید مشی پدرانه سکان‌دار انقلاب و ولی امر مسلمین را سرلوحه خود قرار دهید و در آرامش بخشی به فضای سیاسی کشور نقش آفرین باشید.

3- ملت ما در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند. بدون شک حضور نیرومند مردم در هر انتخابات از آغاز انقلاب تاکنون موجب تحکیم امنیت ملی و اقتدار نظام بوده و این مهم همواره مورد رشک و حسد دشمنان اسلام است. متأسفانه طی یک دهه گذشته که استکبار جهانی بطور جد وارد نبرد نرم با جمهوری اسلامی شده است، عده ای از روی جهل یا غفلت در همگرایی با دشمن و ضد انقلاب رو در روی ملت و رهبری معظم انقلاب قرار گرفتند و از انتخابات که می بایستی به عنوان یک «جشن ملی» برای اقتدار نظام باشد با فریب دشمنان ابزاری برای براندازی ساختند. حوادث تلخ 23 خرداد تا 9 دی سال 88 نمایانگر این واقعیت است.

دشمن رقابت در انتخابات را تبدیل به «تنازع» کرد و سعی نمود به وحدت ملی آسیب رساند. رسانه‌ها تا آنجا که می‌توانند باید سعی کنند ادبیات رقابت را براساس آموزه های اسلامی تبلیغ و ترویج و تنظیم کنند تا دشمن نتواند ادبیات تنازع را توسط سرویس های جاسوسی خود و خودفروختگان و نیز غفلت زدگان به مردم تحمیل کنند. لذا شایسته است همه دوستان و علاقمندان به نظام که التزام عملی به نظام و ولایت فقیه دارند و دلسوزانه برای مردم در عرصه های مختلف تلاش خداپسندانه دارند و در پی رضایت خداوند و پسند حضرت صاحب الامر(عج) می باشند فضایی تدارک نمایند که همه سلایق سیاسی داخل نظام در جشن انتخابات حضور یابند و موجبات رقابت سالم، جدی و قانونمند را فراهم کنند و ان شاءالله زمینه های انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم به گونه شادمانه و بانشاط را فراهم نمایند.

4- به نظر می رسد جهت گیری آیت الله هاشمی رفسنجانی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم برای جذب و حضور حداکثری مردم و تقویت همبستگی ملی و حضور تمامی افراد جامعه که وفادار به نظام اسلامی می‌باشند می‌تواند بستر مناسبی را برای تحکیم مردم سالاری دینی فراهم کند و توطئه های دشمنان اسلام در القاء عدم مقبولیت مردمی نظام را خنثی نماید از این جهت فارغ از هر پیش داوری باید با حسن ظن به دیدگاه ایشان نگاه کرد.

5- البته شایسته بود هم به لحاظ شخصیت حقیقی و هم شخصیت حقوقی آیت الله هاشمی رفسنجانی طوری سخن بگویند که ساختار برگزاری انتخابات و دهها هزار نفر از مردان و زنانی که به عنوان معتمدین مردم طی سه دهه گذشته انتخابات را در سراسر کشور برگزار می کنند، زیر سؤال نروند. نباید ایشان طوری حرف بزنند که ساز و کار حقوقی در انتخابات را معیوب نشان دهند و احتمال دخل و تصرف در آراء مردم را قوی بدانند. این یک توهم است اهل خرد می دانند، که این ادعا صحیح نیست.

انتخابات طی سه دهه گذشته علی رغم حاکمیت سلایق گوناگون در قوه مجریه، به دلیل نظارت جامع شورای محترم نگهبان و حضور شش فقیه عادل و شش حقوقدان برجسته منتخب مجلس با هدایت های صحیح امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دام ظله بحمدالله آزاد، شفاف و قانونی بوده است و دلیل صحت آنهم این است همواره جریان منتخب مردم از صندوق آرایی بیرون می آمدند که مجریان انتخابات از جریان رقیب بودند لذا سخن دو پهلو گفتن در مورد انتخابات به گونه ای که بوقهای استکباری و ضد انقلاب از آن بهره ببرند مسموع نیست. این نوع موضع گیری ها حسن ظن نسبت به دیدگاه‌های آقای هاشمی رفسنجانی و نیز جهت‌گیری های خیرخواهانه ایشان را می تواند خدشه دار نماید.


حبیب الله عسگراولادی


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: tabnak.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
نامه فوری تغییر نحوه قیمت‌گذاری طلا و سکه/ تصویر نامه
10 مصوبه کمیته اضطرار
تحریم گاز ایران، فرصتی برای ترکیه!
محمد رضا رحیمی برکنار می شود؟
امکان خرید مسکن مهر ویلایی در تهران