نه تنها ایران بلکه ثروتمند ترین کشورهای دنیا نظیر ژاپن، سوئیس، سوئد، نروژ و امریکا قادر نیستند به ۹۰ درصد مردم کشورشان ماهیانه و به صورت فله ای ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان و یا بیشتر بدهند. تمام تلاش آقای احمدی نژاد هم این است که این شیوه را تا آخرین روز دولتش ادامه بدهد.

 یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این که از نگاه رئیس جمهور کشور مشکلی ندارد و همه چیز آرام است، درباره تلاش احمدی نژاد برای اجرای هدفمندی یارانه ها، گفت: او حتی اگر شده، کت تنش را بفروشد، هدفمندی را ادامه خواهد داد.

صادق زیبا کلام در باره نشست روز چهارشنبه رئیس جمهور با مجلس اظهار کرد: اولین نکته ای که درخصوص این نشست به نظر می رسد این است که نگاه احمدی نژاد نسبت به مجلس بسیار نگاه تحقیر آمیزی است. درحقیقت او به این نشست آمد و یک سری صحبت‌های خود را که به هیچ عنوان جنبه دراز کردن دست همکاری و مساعدت نسبت به مجلس نداشت، بیان کرد و رفت.

احمدی نژاد می خواست مجلس را از کج فهمی در بیاورد

وی افزود: رئیس جمهور می خواست یک سری توضیحات را به مجلس ارائه کند و از نظر خودش مجلس را از کج فهمی و گمراهی در بیاورد. درحقیقت او می خواست خطاب به نمایندگان بگوید چون شما متوجه نیستید آمده ام تا درباره مسائل مورد نظرم به شما توضیح بدهم و پس از اینکه متوجه جریانات شدید بروم.

به گفته استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران احمدی نژاد در جلسه روز چهارشنبه بر خلاف ادعایش به هیچ عنوان به مجلس به عنوان برادر بزرگتر، همکار جدی و تشکیک مساعی کننده با دولت نگاه نکرد.

به گزارش مهر،وی با بیان اینکه رئیس جمهور در جلسه روز چهارشنبه همان مطالب همیشگی که ایران کشور ثروتمندی است، خداوند به دلیل علاقه به ایرانیان این ثروت را به آنان داه و ما نتوانسته‌ایم از ان استفاده کنیم را بیان کرد، ادامه داد: البته بنا به اظهارات همیشگی احمدی نژاد این دولت بزرگترین گام ها را برداشته و اگر مجلس و دیگران اجازه بدهند کارهای بزرگتری را انجام خواهد داد.

مجلس و دیگران در راه اقدامات تاریخی دولت سنگ اندازی نکنند

زیبا کلام گفت: از نگاه اقای احمدی نژاد دولت خبط و خطایی ندارد و اقداماتش در طول تاریخ چه قبل ازا انقلاب و چه بعد از انقلاب و چه قبل از اسلام، چه بعد از اسلام، بی سابقه بوده است و بهتر است مجلس و دیگران سرگرم امورات خود باشند و در راه اقدامات تاریخی و تاریخ ساز دولت سنگ اندازی نکنند.

ماجرای کشف تاریخی دولت

وی با بیان اینکه بنا به اظهارات رئیس جمهور جنگلها می توانند مورد استفاده دام قرار گیرند، یادآور شد: این کشف تاریخی و بزرگ دولت است که بر اساس آن دام به هیچ وجه به جنگل اسیب نمی رساند و همه کارشناسان در طول تاریخ چند هزار ساله اخیر اشتباه می کردند که محل چرای دام مراتع است نه جنگل ها.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با انتقاد از اینکه احمدی نژاد طبق معمول درباره مشکلات جدی کشور نظیر بیکاری، فساد، تورم، افزایش فاصله اقشار ثروتمند و اقشار کم درآمد، تحریم ها ور شکستگی های عدیده واحدهای تولیدی که به دلیل سوء مدیریت و نبود برنامه های درست اقتصادی صورت گرفته، سخنی نگفت، عنوان کرد: رئیس جمهور در خصوص سقوط جایگاه ایران در نظام بین الملل حرفی نزد و نگفت که چرا دستگاه دیپلماسی وی موفق نشده تا حتی با کشورهایی که در آنها بیداری اسلامی وقوع پیدا کرده رابطه مناسبی برقرار کند و تنها کشورهای نظیر ونزوئلا و کوبابا ایران رابطه برقرار کرده اند.

احمدی نژاد کت تنش را بفروشد، هدفنمدی را اجرا می کند

زیبا کلام با تاکید بر اینکه احمدی نژاد اگر بتواند کت تنش را بفروشد، می فروشد و تا آخرین روز ریاست جمهوری اش یارانه ها را اضافه می کند، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور دینامیتی زیر اقتصاد کشور کار گذاشت که هیچ دولتی قادر به خنثی کردن آن نیست.

وی افزود: نه تنها ایران بلکه ثروتمند ترین کشورهای دنیا نظیر ژاپن، سوئیس، سوئد، نروژ و امریکا قادر نیستند به ۹۰ درصد مردم کشورشان ماهیانه و به صورت فله ای ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان و یا بیشتر بدهند. تمام تلاش آقای احمدی نژاد هم این است که این شیوه را تا آخرین روز دولتش ادامه بدهد.

اولین بلا برای رئیس جمهور آینده

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران تاکید کرد: اولین بلا برای رئیس جمهور آینده این شیوه اجرای هدفمندی و پول پاشی در جامعه است که اگر آنرا به همین شکل ادامه بدهد منجر به ویرانی اقتصاد کشور خواهد شد و اگر آنرا متوقف کند دهک های پایین درآمدی دچار سوء برداشت خواهند شد که چرا احمدی نژاد می توانست به مردم پول بدهد و رئیس جمهور جدید نمی خواهد این کار را بکند غافل از اینکه آقای احمدی نژاد به بهای ویرانی اقتصاد کشور این کار را انجام می داد.









گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: aftabnews.ir

مطالب داغ سایر بخشها:
پاسخ عسگراولادی به انتقادات هم حزبی ها
طلای جهانی در مسير جديد
پول آورترین رشته های دانشگاهی
قیمت خودروهای لوکس در بازار تهران (جدول)
سخن احمدی نژاد امروز و احمدی نژاد ۸ سال قبل