توهین فرزنداحمدی نژاد
نمیدونم 100 سال دیگه مردم در مورد احمدی نژاد چی میگن؟ شاید روز بزرگداشت احمدی نژاد رو توی تقویم داشته باشیم.


 صفحه منتسب به فرزند رئیس جمهور در مطلبی با عنوان «منطق خوارج» در توهینی آشکار رئیس مجلس را همانند معاویه دانست که مقابل علی(ع) ایستاده است.

 مهدی احمدی نژاد در صفحه فیس بوک خود نوشت: «از تمام تریبون ها شبانه روز فحش و توهین سرازیر می کنند ولی تا به آن ها بگویی خودتان هستید می شوی بی ادب.»

وی افزود: «استدلال دوستانی که احمدی نژاد و لاریجانی را کنار هم قرار می دهند شبیه کسانی است که می گفتند علی و معاویه امت اسلامی را به تفرقه کشاندند و هر دو از دین خارجند و البته تیغشان تنها بر سر علی فرود می آید.»

همچنین این پیج به مناسبت دستگیری سعید مرتضوی کاریکاتور معناداری را بدون عنوان به نمایش گذاشته است که ماموران دولتی در حال دستگیری لوک خوش شانس هستند.

 این پیج در مطلب دیگری نوشته بود: «امروز روز بزرگداشت امیر کبیر بود، مردی که حالا برای خیلی ها عزیز شده و به عنوان اسطوره مدیریت و مقاومت در برابر استعمار. در این فکرم که در زمانی که زنده بود چه حرف هایی بهش زدند؟ چقدر فحش بهش دادن و به بی تدبیری محکومش کردند؟ چقدر گفتند که با...ید عقلانیت حاکم شود؟ چقدر از عزل و نصب هایی که کرد رو با تحکم باهاش برخورد کردند؟ چقدر تلاش کردند امیر کبیر رو بی کفایت جلوه بدند؟ و خیلی سوال های دیگه. شاید امیرکبیر مرد 100 ها سال بعد بود، نمیدونم 100 سال دیگه مردم در مورد احمدی نژاد چی میگن؟ شاید روز بزرگداشت احمدی نژاد رو توی تقویم داشته باشیم.»


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: shariyan.com


مطالب داغ سایر بخشها:
دستگیری قاتل فراری در جشن تولد دختر مورد علاقه اش
اولین اظهار نظر مرتضوی پس از آزادی
وکیل‌مدافع مرتضوی: از جزییات بازداشت و آزادی موکلم بی‌اطلاعم
وزارت کشور: جبهه پایداری اجازه فعالیت ندارد
راز قتل ۲ زن كاشاني بر‌ملا شد