تایید صلاحیت مشایی
" گویا آقای احمدی‌نژاد پس از مشایی روی كاندیداتوری آقایان نیكزاد و صالحی نظر دارد و روی ایشان كار می‌كند."


به گفته پدر داماد احمدی‌نژاد "آقای احمدی‌نژاد فشارهای زیادی برای اخذ تایید صلاحیت مشایی وارد كرده كه تاكنون به جایی نرسیده است."

احمد خورشیدی دبیركل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی -پدر داماد احمدی‌نژاد- درخصوص استراتژی رئیس‌جمهور برای انتخابات آینده و اخذ تایید صلاحیت آقای مشایی گفت: آقای احمدی‌نژاد فشارهای زیادی برای اخذ تایید صلاحیت مشایی وارد كرده كه تاكنون به جایی نرسیده است. گرچه آخرین نظرسنجی در شهر تهران كه توسط مركز پژوهش‌های صدا و سیما صورت گرفته حاكی از آن است كه آقای مشایی در میان هشت، نه كاندیدای مطرح، یكی مانده به آخر است و رای چندانی ندارد.  
 
اما گویا آقای احمدی‌نژاد پس از مشایی روی كاندیداتوری آقایان نیكزاد و صالحی نظر دارد و روی ایشان كار می‌كند.

وی با بیان اینكه امكان دارد كه احمدی‌نژاد بخواهد از راه‌های غیرمتعارف تایید صلاحیت مشایی را كسب كند، گفت:ممكن است ایشان بخواهد از ابزارهایی كه در دست دارد برای اعمال فشار استفاده كند.شاید یكی از ابزارها افشای اطلاعات خاص باشد.  
 
وی با اشاره به اینكه آقای احمدی‌نژاد در نشست با استانداران آقای مرتضوی را در كنار خود نشانده بود. گفت:به نظر من این اقدام یك دهن كجی به همه است و ادامه همان لجاجت بازی‌ها‌ست وگرنه چه دلیلی دارد فردی كه این همه مطلب و حساسیت در مورد وی وجود دارد چنین مورد حمایت قرار بگیرد. این اقدام ادامه سلوك دولت آقای احمدی‌نژاد در چند سال گذشته است و مسئله جدیدی نیست.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: fardanews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
علت عدم کاندیداتوری توکلی
ارائه 228 میلیون دلار ارز مبادله‌ای به دانشجویان غیر بورسیه
پازل معادلات امریکا،ایران را کم دارد
شبیخون پسر ۲۰ ساله به زن دایی خود
آغاز فروش لیزینگی محصولات پارس خودرو + جدول فروش