در انتخابات شرکت می‌کنم
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر خودم بخواهم در انتخابات شرکت کنم این کار را به صورت مستقل انجام خواهم داد.


"محسن رضایی" در مراسم بزرگداشت شهادت "سردار حسن شاطری" که در حسینیه "فاطمه الزهرا" در پادگان ولی عصر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: "شهادت شهید شاطری" در سرزمین لبنان در حالی که در خدمتگذاری و در صحنه سازندگی لبنان اتفاق افتاد حاکی از روح سازندگی ملت ایران است در حالی که دشمنان لبنان به دنبال خرابی و ویرانی تلاش می‌کنند.

وی افزود: این برخورد رژیم صهیونیستی و تلاششان برای ویرانی سرزمین لبنان قابل پیش‌بینی بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اخلال در امنیت انتخابات توسط منافقین اظهار داشت: هماهنگی و همدلی سه قوه مهمترین خط مشی است که می‌تواند آرامش را برقرار کند و این می‌تواند مقابل عده‌ای که مخالف آزادی و دموکراسی در ایران هستند را بگیرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هماهنگی در نیروهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌تواند نقش به سزایی در انتخابات موفق بازی کند.

محسن رضایی در مورد کاندیداتوری خود در انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: در روزهای آینده موضع کاندیداتوری خود را اعلام خواهم کرد.

وی با توجه به اقدامات تروریستی صورت گرفته توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد: دشمنان جهان اسلام نمی‌خواهند وحدت مسلمانان حفظ شود زیرا اگر بیش از یک میلیارد مسلمان با هم متحد شوند از این اقتصاد بزرگ برخوردار خواهند شد که می‌تواند تاثیرات جوی در امور بین‌المللی داشته باشند؛ این اتحاد به ضرر غرب خواهد بود و آن‌ها توسط اقدامات تروریستی می‌خواهند جلوی این اتحاد را بگیرند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کاندیداتوری آیت الله هاشمی را بعید دانست و اظهار داشت: اگر خودم بخواهم در انتخابات شرکت کنم این کار را به صورت مستقل انجام خواهم داد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
علت عدم کاندیداتوری توکلی
ارائه 228 میلیون دلار ارز مبادله‌ای به دانشجویان غیر بورسیه
پازل معادلات امریکا،ایران را کم دارد
شبیخون پسر ۲۰ ساله به زن دایی خود
آغاز فروش لیزینگی محصولات پارس خودرو + جدول فروش