اختلاف دو برادر
پروین احمدی‌نژاد درباره اظهارات داوود علیه محمود احمدی‌نژاد (رئیس جمهور) و منشاء اختلافات این دو برادر، گفت: اختلاف محمود و داوود به دلیل سوء استفاده برخی از افراد از داوود علیه محمود است.


انتقاد های تند داوود از محمود احمدی نژاد که هرچند وقت یکبار در رسانه ها منتشر می شود رابطه این دو برادر را حداقل در فضای رسانه ای به شدت متاثر از برخوردهای سیاسی کرده است.درحالی که داوود احمدی نژاد با انتقاد های تند از دولت برادر خود را به جریان انحرافی و ارتباط با لیدر این جریان منتسب می کند و معتقد است این جریان حتی به دنبال اقدام نظامی است خواهر این دو برادر پس از چند سال سکوت برای اولین بار از دلیل این اختلاف سخن گفته است.
 
بر همین اساس هر از چند گاهی داوود احمدی نژاد این نوع مواضع را علیه محمود مطرح می کند، وی چندی پیش نیز مطرح کرده بود که جریان انحرافی جز آشوب هیچ هدف دیگری ندارند و اصلا هدفشان آشوب است، در این بین پروین احمدی نژاد در گفت و گویی ضمن دفاع تلویحی از بردار رئیس جمهور خود تقصیر اختلافات را به گردن داوود انداخته است.پروین احمدی‌نژاد درباره اظهارات داوود علیه محمود احمدی‌نژاد (رئیس جمهور) و منشاء اختلافات این دو برادر، گفت: اختلاف محمود و داوود به دلیل سوء استفاده برخی از افراد از داوود علیه محمود است.
 
 وی تاکید کرده که این اختلاف نظرها طبیعی است و برای همه شخصیت‌های نظام در تمامی دوران اتفاق افتاده است و خاص این دو نفر نیست.پروین احمدی نژاد  ادامه داد:در خانواده مسوولان نظام افرادی با تفاوت سلیقه حضور دارند،اما اختلاف محمود و داوود به دلیل سوءاستفاده برخی افراد ایجاد شده است.
 
وی گفت: اگر این جریان بین دو بردار مطرح شده است به دلیل سو، استفاده شخصی برخی از افراد از داوود علیه محمود است. احمدی‌نژاد به این سوال که شما در جریان اختلافات میان دو برادرتان حق را به کدام می‌دهید، پاسخ صریحی نداد و تاکید کرد: ‌وارد این مبحث نمی‌شوم.احمدی‌نژاد همچنین درباره ۳۲۰ میلیارد تومان هزینه فاقد سند شهرداری تهران در زمان ریاست بردارش در شهرداری تهران، نیز گفت: ‌ لازم باشد در زمان مناسب نسبت به این مساله صحبت می‌کنم.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: alef.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
برگه‌های برنده ایران در آلماتی
دستگیری امیر گامبالو، حشمت سگارو و حمید خاک بر سر...
دور اول مذاکرات ایران و 1+5
تعداد و زمان پاسخگویی به سوالات آزمون دکتری 92
بازگشت سیستم کوپنی به اقتصاد کشور