عضویت همزمان یک مدیر
آقای "ج . س" که تقریبا از سال 85 ورود به هیات مدیره شرکت های خودروسازی را آغاز کرد تا امروز با عضویت در بیش از 15 هیات مدیره شرکت های مختلف به نوعی رکورد دار سمت های صنعتی در کشور می باشد .


یکی از مدیران ارشد یک گروه خودرو سازی بزرگ کشور در بیش از 10 هیات مدیره با سمت های مختلف عضویت دارد.
 
بیست و پنج آبان ماه سال 1384 بود که احمدی نژاد در سخنرانی خود از شخصی خبر داد که  در  15هیات مدیره عضویت دارد و از هر كدام از شرکت ها دو میلیون تومان دریافت می‌كند و بر علیه دولت حرف زدن این فرد را  طبیعی دانست..
 
بعد از گذشت بیش از 7 سال از این افشاگری رئیس جمهور که نهایتا نیز ماهیت این شخص نامعلوم باقی ماند، خبرنگار صراط با بررسی سوابق یکی از مدیران ارشد این گروه خودروسازی کشور به  اسنادی دست پیدا کرد که در صورت تمایل نهادهای نظارتی ،تمام اسناد جهت بررسی و رسیدگی بیشتر در اختیار آنان قرار خواهد گرفت .
 
آقای "ج . س" که تقریبا از سال 85 ورود به هیات مدیره شرکت های خودروسازی را آغاز کرد تا امروز با عضویت در بیش از 15 هیات مدیره شرکت های مختلف به نوعی رکورد دار سمت های صنعتی در کشور می باشد .
 
با بررسی این اسناد، این فرد هم اکنون با عضویت در سمت هایی مانند قائم مقام ،رئیس هیات مدیره ،نایب رئیس هیات مدیره و عضو هیات مدیره  در 10 شرکت بزرگ اصلی و زیر مجموعه خودروسازی کشور فعالیت دارد که برخی از این شرکت ها با کاربردهای مختلف از جمله  بانکداری  ، سرمایه گذاری و نیروگاه ها فعالیت می کنند.
 
با یک بررسی اجمالی از شرکت هایی که اقای (ج . س) همه فن حریف در آنها سمت دارد ،نشان می دهد که اکثر این شرکت ها از وضعیت مالی خوبی برخوردارند و پاداش های پرداختی به اعضای هیات مدیره آنها حداقل این موضوع را اثبات می کند .
 
اگر به طور متوسط پاداش سالیانه هیات مدیره و حق الجلسات هر کدام از این شرکت ها را حداقل 50 میلیون تومان در نظر بگیریم این فرد به طور میانگین 5 میلیارد ریال فقط از عضویت در این شرکت ها درآمد سالیانه دارد .
 
این فقط بررسی یک مورد از این دست از مدیران صنعت خودورسازی کشور بود و این افراد در این صنعت که یک دایره محدود مدیریتی را در سالیان اخیر تشکیل داده اند کم نیستند و امیدواریم همانطور که مجلس و دولت با تاخیر بسیار زیاد  وارد مساله گرانی خودرو شده اند ؛ نسبت به سر و سامان دادن  به وضعیت مدیران نیز اقدام عاجل و لازم را به عمل آورند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: fardanews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
تخصیص روزانه ارز در مرکز مبادلات ارزی رکورد زد
زورگیران، قربانی را به ریل قطار بستند!
ابهام مهم بهمنی درباره یک رانت ارزی
تلاشی دیگری در مذاکرات هسته ای
حادثه ای که پراید را نصف کرد/ عکس