نقش جریان انحرافی
حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی اظهار کرد: باید دید که جریان رجعت هوگوچاوز را چه کسی به رئیس جمهور خبر داده است و نقش جریان انحرافی مدعی ارتباط با امام زمان(عج) در این جریان چه بوده است.


نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش جریان انحرافی مدعی ارتباط با امام زمان(عج) در جریان پیام رئیس جمهور به مناسبت مرگ هوگو چاوز مشخص شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی اظهار کرد: باید دید که جریان رجعت هوگوچاوز را چه کسی به رئیس جمهور خبر داده است و نقش جریان انحرافی مدعی ارتباط با امام زمان(عج) در این جریان چه بوده است.

وی افزود: باید دید که رئیس جمهور این خبر را چگونه دریافت کرده است که به این درجه از یقین رسیده است، این اقدامات واقعا روح لطیف ملت ایران را جریحه‌دار می‌کند.

*رئیس جمهور یک مقام سیاسی است

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رئیس جمهور مقامی سیاسی است و شخص دوم نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌آید و اظهاراتی در این حد واقعا جای تامل دارد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور باید تکلیف خود را با شعارهای خود در روزهای ابتدایی ریاست جمهوری مشخص کند و مردم نیز چنین انتظاری دارند.

وی افزود: رئیس جمهور اسلامی ایران باید بر احساسات خود غلبه داشته باشد و نباید احساسات بر عقلانیتش غلبه کند و پیام‌هایی این چنینی صادر کند که احساسات را در کشور افزایش دهد.

*ملت ایران بخاطر ارزش‌ها ایستادگی کرده‌اند

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت ایران سال‌هاست که برای ارزش‌ها و اعتقادات والای خود در حال مبارزه هستند و باید درباره این ارزش‌ها سنجیده و همراه با عقلانیت اظهار نظر کرد.

وی افزود: مرسوم است که برای مرگ رهبران و رئسای جمهور دیگر کشورها مقامات سیاسی کشورهای دیگر شرکت می‌کنند ولی این حضور و ابراز همدردی باید همراه با متانت و آینه تمام عیار ملت ایران باشد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: fardanews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
حمله خونین به دادیار دادسرا
تازه ترین اظهار نظر خزاعی درباره مذاکرات آلماتی
توزیع گوشت 10 هزار و 500 تومانی آغاز شد
تعطیلات نوروز 92 چه قدر خرج برمی دارد؟
یکشنبه آینده جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی بهداشت برگزار می‌شود