احمدی‌نژاد جرأت حضور در دادگاه علنی را ندارد!
محمد عطریانفر :سنت قدرت طلبان دنیاست كه مخالفان خود را همواره «شرذمه قلیله» (گروه اندك) بنامند و برای کاهیدن قدرت ذاتی آنها، ‌دست به تحقیر و تقلیل زنند.

روزنامه آرمان در گفت و گویی با محمد عطریانفر عضو حزب کارگزاران نوشت: اتهامات وارده بر بقایی، تصویر نگران‌کننده‌ای برای نزدیکان او فراهم کرده است. به نظر می‌رسد ظاهرا بقایی پیش از آن که تصمیم گیرنده اصلی باشد، کارگزار بوده است. اگر دادگاه او علنی برپا شود، احمدی‌نژاد جرأت حضور در عرصه را دیگر نخواهد داشت.

اهم سخنان وی از این قرار است:

*سنت قدرت طلبان دنیاست كه مخالفان خود را همواره «شرذمه قلیله» (گروه اندك) بنامند و برای کاهیدن قدرت ذاتی آنها، ‌دست به تحقیر و تقلیل زنند. جامعه ایرانی پاسخ مردانه و معنا‌دار خود به این نوع اظهارات نامرتبط را در مقام عمل سیاسی در انتخابات 92 داد. احمدی‌نژاد و عوامل او به‌جای 2هزار نفر، 200هزار نفر از بهترین مدیران كشور را از بدنه دولت كنار گذاشتند. اما آخر چه شد؟ كدام اوضاع مطلوب گشت؟ اوضاع به زیان مردم و نفع سوداگران و البته آنها رقم خورد كه امروز یكی پس از دیگری در انظار‌عمومی محاكمه می‌شوند.

* {در واکنش به شکایت احمدی‌نژاد و نزدیكانش از مدیران دولت روحانی } حجم انبوه ناكارآمدی و سوءاستفاده در دولت پیشین بستری است برای كسانی كه 8 سال چشم بر مطالبات مشروع ملت بستند و كیسه‌های نامشروع خود را گشودند. خداوند به دست زمانه، دست‌های ظلم و ستم خائنین به امانات مردم را رسوا می‌كند. دور از انتظار نیست كه مجرمان در تلاشند موجهانه اشك تمساح ریخته وبه جای ابراز ندامت و عذرخواهی و تلاش برای جبران مظالم پیشین، فرارشان را به سوی جلو تدارك ببینند. حوادث تلخ گذشته گسترده‌تر و عمیق‌تر از آن است كه با طرح شكایتی بتوان بر آن سرپوش نهاد.

منبع: روزنامه آرمان