ضرب و شتم مأموران سد معبر توسط دستفروشان
سخنگوی شورای شهر رشت از ضرب و شتم مأموران سد معبر از سوی دستفروشان در این شهرستان خبرداد

ضرب و شتم مأموران سد معبر توسط دستفروشان

فاطمه شیرزاد در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه روز گذشته در خیابان شریعتی رشت، اظهار کرد: مأموران سد معبر شهرداری رشت دو روز گذشته در این خیابان به یک فروشنده لباس مبنی بر جمع آوری بساط خود از پیاده رو تذکر داده بودند.

وی با بیان اینکه مأموران سد معبر روز گذشته با مشاهده دوباره این فروشنده در این خیابان اقدام به جمع‌آوری بساط وی کردند، افزود: متأسفانه این کار با درگیری لفظی و سپس درگیری فیزیکی و ضرب و شتم مأموران همراه شده است.

سخنگوی شورای شهر رشت با اشاره به مصدوم شدن سه مأموران سد معبر شهرداری در این حادثه، گفت: فروشنده با همراهی دوستان خود به این سه مأمور حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده و مصدوم کرده است.

وی با بیان اینکه این مأموران برای مداوا به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند، بیان کرد: یکی از آنها آسیبی جدی از ناحیه سر و صورت متحمل شده و دیگری نیز از ناحیه دست مصدوم شده است.

شیرزاد با تأکید بر لزوم رعایت قانون و احترام به مردم، تصریح کرد: وقوع چنین حوادث تلخی در شأن شهروندان رشت نیست و باید جلوی دوباره این اتفاقات گرفته شود.

گفتنی است روز گذشته نیز در جلسه شورای شهر رشت اعضای شورا خواستار حمایت از مأموران سد معبر شهرداری در مقابل چنین حوادثی از سوی شورای تأمین شهرستان رشت شدند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir