کیهان: نجفی به میترا استاد تهمت ناروا می‌زند
روزنامه کیهان درباره دادگاه نجفی نوشت: محمدعلی نجفی و کلیه حامیانش، از یک سو بی‌محابا، به قربانی جنایت نجفی (میترا استاد) تهمت ناروا می‌زنند و او را مهدورالدم معرفی می‌کنند و از سوی دیگر می‌گویند امیدواریم راهی برای مذاکره با خانواده مقتوله و عفو و گذشت پیدا کنیم

کیهان: نجفی به میترا استاد تهمت ناروا می‌زند

محمدعلی نجفی و کلیه حامیانش، از یک سو بی‌محابا، به قربانی جنایت نجفی (میترا استاد) تهمت ناروا می‌زنند و او را مهدورالدم معرفی می‌کنند و از سوی دیگر می‌گویند امیدواریم راهی برای مذاکره با خانواده مقتوله و عفو و گذشت پیدا کنیم!

طیف مذکور با انتساب برخی اتهامات ناروا مدعی شده‌اند نجفی حق داشته همسر دوم خود (میترا استاد) را به قتل برساند! این ادعا طی چند هفته اخیر بارها و با ادبیات مختلف از سوی نجفی و حامیان سیاسی و رسانه‌ای‌اش مطرح شده است.

در عین حال گودرزی، وکیل نجفی، دیروز پس از اولین جلسه دادگاه گفت: امیدواریم مذاکراتی با خانواده و اولیای دم داشته باشیم و خانواده استاد هم شرایطی برایشان ایجاد شود که صدمه روحی نخورند و به شکلی عمل کنیم که از نظر روحی و فکری خانواده در تشویش نباشند تا بتوانیم راهی برای مذاکره پیدا کنیم زیرا از مسائل مطبوعاتی که برایشان پیش آمده نگرانی داشته‌اند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir