چرا هاشمی آمد؟!!
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: هاشمی با توجه به شناختی که از فضای سیاسی داشت و به تهدیداتی که کشور را تهدید می کند ترجیح داد در صحنه بماند تا بعدا مورد انتقاد طرفداران قرار نگیرد.

حسین مرعشی فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان عنوان کرد: اتفاق سه‌شنبه چندان هم غیرقابل فهم نیست. تصمیمات آیت‌ا...‌هاشمی همواره برای حفظ مجموعه ساختارهای کشور است. وی افزود: آیت‌ا...‌هاشمی جزو افرادی است که همواره به پاره‌ای از روش‌های اداره کشور انتقاداتی داشته برای همین پذیرفته که مطرح کردن این نقدها هزینه‌هایی برای او دارد برای همین تاکنون نیز این هزینه‌ها را با ظرفیت خود پرداخت کرده است.

مرعشی یادآور شد: به‌رغم ظاهر اتفاق دیروز اما نتیجه کار برای آیت‌ا...‌هاشمی شیرین و دلپذیر بود چراکه به‌رغم شناختی که از فضای سیاسی خبرگان داشت، به‌دلیل جایگاهی که برای خبرگان رهبری قائل است و خطراتی که کشور را تهدید می‌کند، ترجیح داد این‌بار هم بماند و صحنه را ترک نکند که بعدا مورد انتقاد طرفداران خود قرار نگیرد. برای همین از نظر فعالان سیاسی ترک نکردن عرصه سیاست از سوی آیت‌ا...‌هاشمی قابل تقدیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتفاقات شیراز و حمله گروه‌های تندرو به علی مطهری عنوان کرد: همه کسانی که دلسوزانه مسائل کشور را پیگیری می‌کنند، می‌دانند که هر لحظه ممکن است مورد هدف اقدامات افراطیون واقع شوند اما با این همه افراد شجاعی مثل علی مطهری همه این مسائل را به جان می‌خرند تا بتوانند حرف خود را به گوش جامعه برسانند.

 مرعشی تاکید کرد: من برای اینکه یک عده با اقداماتی به آسانی چهره کشور را مخدوش می‌کنند، متاسفم. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که باید چه برخوردی با تندروها صورت گیرد، گفت: تنها برخوردی که می‌توان در برابر این عده داشت، مقاومت است که ویژگی بارز علی مطهری هم ایستادگی و مقاومت است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه آرمان