بازدید دیپلمات های تجاری سوئیس از شرکت داروسازی عبیدی
شرکت داروسازی نوارتیس یک شرکت چندملیتی داروسازی مستقر در بازل سوئیس است که از نظر میزان فروش، رتبه دوم و از بزرگترین شرکت های داروسازی جهان محسوب می شود.

دیپلمات های تجاری و نمایندگان ۲۰ شرکت سوئیسی از شرکت داروسازی دکتر عبیدی به عنوان اولین شرکت داروسازی ایران بازدید نمودند. در این جلسه در خصوص فعالیت های آتی شرکت داروسازی دکتر عبیدی، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته تولید، محصولات آن توضیحاتی ارائه شد که مورد توجه تیم سوئیسی قرار گرفت.

در پایان مدیران شرکت و بازرگانان سوئیس در خصوص مباحث تجاری، بانکی و نحوه افزایش تعاملات در آینده پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در همین حال سید حسین سلیمی رئیس انجمن سرمایه گذاری های مشترک ایران و سوئیس از آغاز سرمایه گذاری سوئیسی ها در ایران خبر داد و  با اشاره به دیدار هیئت اقتصادی سوئیس متشکل از بازرگانان و فعالان اقتصادی، صنعتی و بانکی این کشور از کشورمان گفت: شرکت داروسازی نوارتیس (Novartis) در زمینه تولید دارو در ایران سرمایه گذاری می کند.

وی با بیان اینکه شرکت داروسازی نوارتیس سوئیس در حال حاضر دارای یک نمایندگی پخش دارو در ایران است، افزود: این شرکت با ارزیابی امکانات مناسبی که در ایران وجود دارد تصمیم به سرمایه گذاری در کشورمان گرفته است.

سلیمی خاطرنشان کرد: شرکت داروسازی نوارتیس یک شرکت چندملیتی داروسازی مستقر در بازل سوئیس است که از نظر میزان فروش، رتبه دوم و از بزرگترین شرکت های داروسازی جهان محسوب می شود.

رئیس انجمن سرمایه گذاری های مشترک ایران و سوئیس با اشاره به بازدید هیئت اقتصادی سوئیس در ایران، گفت: با توجه به رکود اقتصادی که در کشورهای اروپایی حاکم است، بسیاری از آنها به تجارت و سرمایه گذاری در ایران علاقه مند شده اند.

 

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع :mehrnews.com