مشاجره تند کوچک زاده با ظریف در مجلس
نشست غیرعلنی مجلس با محمد جواد ظریف و سید عباس عراقچی پس از دو ساعت به پایان رسید و نخستین صحنه ای که خبرنگاران در بدو ورود به صحن مشاهده کردند، مشاجره تند و فریاد های مهدی کوچک زاده نماینده تهران بر سر وزیر امور خارجه بود.

 نشست غیرعلنی مجلس با محمد جواد ظریف و سید عباس عراقچی پس از دو ساعت به پایان رسید و نخستین صحنه ای که خبرنگاران در بدو ورود به صحن مشاهده کردند، مشاجره تند و فریاد های مهدی کوچک زاده نماینده تهران بر سر وزیر امور خارجه بود.کوچک زاده مقابل ظریف و روبروی جایگاه ناطقان ایستاده بود و فریاد می زد.

این در حالی بود که علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی گزارشی از جلسه غیرعلنی مجلس ارائه می کرد و می گفت که ظریف و عراقچی طی دو ساعت گزارشی مبسوط از روند مذاکرات ارائه کردند.

محمد حسین قربانی نماینده آستانه نیزپیش از شدت گرفتن بیشتر درگیری لفظی، ظریف را که امروز چفیه ای به گردن انداخته بود به بیرون از صحن مجلس هدایت کرد.


لاریجانی توضیح ظریف را کافی دانست

خبرگزاری مهر: رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد مذاکرات به سبک خوب و متین ادامه یافته و دستاوردهای مناسبی برای ملت ایران داشته باشد.

نمایندگان مجلس از ساعت ۸ تا ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه در جلسه غیر علنی با حضور وزیر امور خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده، مذاکرات اخیر هسته ای را بررسی می کردند.

همزمان با بازشدن در جلسه علنی، خبرنگاران شاهد درگیری لفظی مهدی کوچک زاده و حمید رسایی نمایندگان تهران با وزیر امور خارجه شدند، تعداد زیادی از نمایندگان نیز اطراف آنها جمع شده بودند.

امروز به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر، چفیه به گردن همه نمایندگان و ظریف و عراقچی به عنوان مهمانان جلسه بود.

امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در جلسه علنی امروز حضور یافته است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه با اشاره به تاخیر دو ساعته آغاز جلسه علنی، گفت: به مدت دو ساعت جلسه در مورد موضوعاتی که در مذاکرات هسته ای مطرح شده است، داشتیم.

وی ادامه داد: در این جلسه آقای ظریف و عراقچی توضیحات کافی در مورد نحوه مذاکرات به خصوص مذاکرات اخیر ارائه دادند و نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد در این تعاملات دوطرفه به نتایج خوبی برسیم و مذاکرات به سبک خوب و متین ادامه یافته و دستاوردهای مناسبی برای ملت داشته باشد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com /irna.ir