فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نحوه آزاد سازی خرمشهر گفت: از نظر تحلیل نظامی بازپس گرفتن خرمشهر به راستی کار غیر ممکنی بود اما وقتی روز حمله فرا رسید و خرمشهر آزاد شد به راستی که آن جمله زیبای امام این معجزه را معنا کرد که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در همایش تجلیل و تکریم از پیشکسوتان و بازنشستگان نیروی زمینی ارتش گفت: وظیفه ماست به کسانی که جوانی و عمر خود را صرف دفاع از مرزهای کشور کردند احترام بگذاریم و شرایط آسایش آنها را فراهم آوریم.

وی در ادامه با اشاره به مقام شامخ خانواده پیشکسوتان و بازنشستکان نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: تلاش های مومن گونه ای که این پیشکسوتان انجام دادند تنها موجب پاداش برای خودشان نیست؛ بلکه اجر بسیار بزرگ برای خانواده آنها نیز هست، برای همسر رزمنده که دوری‌اش را تحمل کرد. برای فرزندش که در زمانی که نیاز به پدر داشت در کنارش نبود و امروز وظیفه ماست به کسانی که جوانی و عمر خود را صرف دفاع از مرزهای کشور کردند احترام بگذاریم و شرایط آسایش آنها را فراهم آوریم.

پوردستان در پایان تاکید کرد: بر ما لازم است بازنشستگان و پیشکسوتان را به دید تکرم و احترام بنگریم و از تجربیات و دانش ایشان بهره برداری کنیم.

منبع: ایسنا