رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که سربازان گمنام امام زمان (عج) با داشتن آمادگی بالا و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین توانسته‌اند کاری کنند که کمترین خسارت از لحاظ ناامنی به کشور وارد شود.

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به روز سرباز گمنام امام زمان (عج) گفت:‌ قطعا سربازان گمنام امام زمان (عج) که در اصل نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور هستند از جایگاه بسیار بالایی برخوردارند و این افراد در طول 37 سال گذشته از عمر انقلاب اسلامی نقش بسیار خوبی را ایفا کرده و توانسته‌اند کاری کنند که کمترین خسارت از لحاظ ناامنی به خصوص از طرف بیگانگان و عوامل خودفروخته در داخل به کشور وارد شود.

به گفته وی، سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بوده و شیوه‌های نوینی را به کار می‌گیرند که خود در آن ابتکار و خلاقیت دارند. این رویکرد باعث شده که بسیاری از سیستم‌های اطلاعاتی دنیا در نهایت بهت زده شوند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) به دلیل اولویت، کارایی، پویایی، ابتکار و خلاقیت در امنیت کشور بسیار برجسته است.

کوثری با تاکید بر لزوم همکاری مردم با سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: این افراد به دنبال تامین امنیت در جامعه هستند تا مردم کوچکترین ناامنی را احساس نکنند؛ چرا که در صورت نبود امنیت بسیاری از کارهای دیگر نیز به خوبی انجام نمی‌شود.

وی در پایان گفت:‌ بهترین تقدیر و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) کمک به آن‌ها با اطلاع رسانی درست است. بدان معنی که مواردی که ممکن است باعث ناامنی در کشور توسط افراد بیگانه و وابسته شود به سربازان گمنام اطلاع دهیم.

منبع: ایسنا