معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در همایش سراسری فرمانداران گفت:در سال گذشته تعداد 246 طرح نیمه تمام که بیشترین تاثیر را در توسعه مناطق کشور داشتند با تخصیص اعتبارات لازم به بهره برداری رسید .

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد باقر نوبخت گفت : این تعداد طرح از بین 2900 پروژه نیمه تمام انتخاب شد که با بیش از 80 درصد پیشرفت اجرایی نیازمند کمک دولت از منابع عمرانی بود .

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اعلام اینکه بودجه 185 هزار میلیارد تومانی سال گذشته کاملا تحقق یافت افزود : سال آینده اولین سال برنامه ششم خواهد بود و تلاش می شود در تدوین آن برنامه ها به صورت موجز ، عملیاتی و قابل نظارت از سوی قوای مقننه و مجریه دیده شود و ان‌شاء الله درطراحی آن نگاهی متفاوت خواهیم داشت .

معاون رییس جمهور گفت : توسعه کشور بدون توسعه استان ها و شهرستان ها امکان پذیر نیست و شهرستان ها باید تلاش کنند با استفاده از افراد متخصص و مطلع با شناخت واقعی از امکانات و مزیت ها و فعال سازی کمیته برنامه ریزی و در استان با فعال سازی شورای برنامه ریزی به تدوین برنامه کمک کنند .

منبع: ایسنا