اولین تصویر از انتقال اجساد قربانیان ایرانی منا
بالاخره و با تلاش های سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت و نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران، اجساد قربانیان ایرانی فاجعه منا، به کشور بر می گردد.

 بالاخره و با تلاش های سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت و نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران، اجساد قربانیان ایرانی فاجعه منا، به کشور بر می گردد.وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرام خود نخستین تصویر از انتقال اجساد به میهن را در فرودگاه جده منتشر کرده است.

656939_815.jpg

او همچنین در توضیحی نوشته است؛

فردا (شنبه) با همراهی جمعی از حجاج كه اعضای خانواده خود را در فاجعه اندوهناك منا از دست دادند، به كشور باز می گردیم.جمعه عصر هم جلسه دیگری با مقامات سعودی داشتیم و مقرر شد پیكرهای مطهر جان باختگان، حتی آنهایی كه هویت دقیقشان شناسایی نشده به كشور منتقل شوند.

همچنین زمینه ای فراهم شود تا آن دسته از حجاج ایرانی كه هم اكنون در مكه و مدینه بسر می برند، در نهایت احترام و امنیت و آرامش به ادامه اعمال و عبادت خود بپردازند.

برای همه این مهاجران سفر الی الله طلب مغفرت می كنم. آنها چند روزی است به عرش عروج کرده اند؛ اما تابوتهای پیکر دنیایی شان از شامگاه جمعه به مرور به وطن باز می گردد. روحشان میهمان فرزند کعبه و صاحب غدیر باد.برای بازماندگان عزیزشان و ملت قهرمانمان هم صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.امید که به برکت عید ولایت، همه هموطنانمان همواره سالم و شاد و عاقبت بخیر باشند.

منبع:خبرآنلاین