این پیغام رهبر را به گوش مفتیان حرامخوار سعودی برسانید
رهبر: قریب یک سال از حوادث منا میگذرد که در آن، چند هزار نفر با لب تشنه، مظلومانه جان باختند؛ اندکی پیش از آن در مسجدالحرام نیز جمعی در حال عبادت و طواف به خاک وخون کشیده شدند. حکام سعودی در هر دو حادثه قطعاً مقصرند؛ و گمان عمدی بودن حادثه نیز از سوی صاحبنظران مطرح است. 

صدّ عن سبیل‌اللّه و المسجد الحرام

رهبر انقلاب در پیام به مسلمانان سراسر جهان به مناسبت فرارسیدن موسم حج:آنان که کینه‌ی خود با ملت ایران را در زیر عنوان «سیاسی کردن حج» پنهان ساخته‌اند، شیطانهایی حقیرند که از به خطر افتادن مطامع شیطان بزرگ، آمریکا، به خود میلرزند/ حکام سعودی که امسال صدّ عن سبیل‌اللّه و المسجد الحرام کرده و راه حجّاج غیور و مؤمن ایرانی به خانه‌ی محبوب را بسته‌اند، گمراهانی روسیاهند که بقای خود را در هم‌پیمانی با صهیونیسم و آمریکا میدانند

 

حكام صعودی در حوادث منا و مسجدالحرام، قطعا مقصرند

قریب یک سال از حوادث منا میگذرد که در آن، چند هزار نفر با لب تشنه، مظلومانه جان باختند؛ اندکی پیش از آن در مسجدالحرام نیز جمعی در حال عبادت و طواف به خاک وخون کشیده شدند. حکام سعودی در هر دو حادثه قطعاً مقصرند؛ و گمان عمدی بودن حادثه نیز از سوی صاحبنظران مطرح است. 

 

مفتیان ناپرهیزکار و حرامخوار سعودی تلاش بیهوده میکنند ایران را متهم کنند

حکام سعودی به جای عذرخواهی، با نهایت وقاحت در جایگاه مدعی ایستادند و دشمنی خود با جمهوری اسلامی را بیشتر آشکار ساختند/ بوقهای تبلیغاتی سعودی اعم از سیاستمداران تا مفتیان ناپرهیزکار و حرامخواری که برخلاف کتاب و سنت فتوا میدهند، تا پادوهای مطبوعاتیشان، تلاش بیهوده میکنند که جمهوری اسلامی را درمحروم‌سازی حجاج ایرانی از حج، متهم کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران