رهبر: امکان دفاعی کشور، قابل مذاکره نیست
رهبر معظم انقلاب، صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش گفتند: اینکه می‌گوییم امنیت مهم است، چون هر پیشرفت دیگری متوقف بر امنیت است. ایشان افزودند: امکان دفاعی کشور، قابل مذاکره نیست.

رهبر انقلاب گفتند: مشکل تاریخی ما وابستگی اقتصاد به نفت است؛

رهبر انقلاب، صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش گفتند: اینکه می‌گوییم امنیت مهم است، چون هر پیشرفت دیگری متوقف بر امنیت است.ایشان با بیان اینکه امروز یکی از مسائل مهم کشور، اقتصاد و معیشت مردم است، افزودند: اقتصاد هم نیازمند امنیت است و باید بر یک نهاد امن بنا شود. مشکل تاریخی ما وابستگی اقتصاد به نفت است؛ این موجب شده در همه‌ی دوران‌ها دغدغه‌ی امنیت اقتصادی داشته باشیم.

رهبر انقلاب گفتند: قیمت نفت کم شد، زیاد شد، فلان مشتری نفت پول نفت را نداد، وقتی همه‌چیز بر محور نفت می‌چرخد، اقتصاد ناامن است؛ اقتصاد هم باید امن شود.
 
بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب را می‌خوانید:

اقتصاد هم نیازمند امنیت است.

وقتی همه‌چیز بر محور نفت می‌چرخد، اقتصاد ناامن است.

اینکه می‌گوییم امنیت مهم است، چون هر پیشرفت دیگری متوقف بر امنیت است.

امروز یکی از مسائل مهم کشور، اقتصاد و معیشت مردم است.

اقتصاد هم نیازمند امنیت است و باید بر یک نهاد امن بنا شود. مشکل تاریخی ما وابستگی اقتصاد به نفت است؛ این موجب شده در همه‌ی دوران‌ها دغدغه‌ی امنیت اقتصادی داشته باشیم.

قیمت نفت کم شد، زیاد شد، فلان مشتری نفت پول نفت را نداد، وقتی همه‌چیز بر محور نفت می‌چرخد، اقتصاد ناامن است؛ اقتصاد هم باید امن شود.
 
امکان دفاعی کشور، قابل مذاکره نیست.

امروز می‌گویند چرا قدرت شما منطقه را فراگرفته است.

رهبرانقلاب، امروز: ایرانِ عزیز یک روزی زیر پای مستشاران آمریکایی و صهیونیستی و انگلیسی، دچار توسری‌خوری بود.

جمهوری اسلامی آمد ایران را عزیز و مقتدر کرد. امروز دعوای استکبار با ما این است که چرا قدرت شما منطقه را فراگرفته است؛ آنچه عنصر اقتدار ملی است، از نظر دشمنان ما یک عامل مزاحم است و با آن مبارزه می‌کنند.

با توسعه‌ی اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و فراتر از منطقه مخالفت می‌کنند چون عمق راهبردی کشور است.

قبلاً اعلام کردیم و باز هم اعلام می‌کنیم که امکان دفاعی کشور قابل مذاکره و چک و چانه زدن نیست.

اینکه بگویند چرا فلان ابزار دفاعی را دارید، چرا آن را تولید می‌کنید، چرا تحقیق می‌کنید؛ ما درباره‌ی آن چیزهایی که اقتدار ملی‌مان را تأمین می‌کند، با دشمن هیچ چک و چانه‌ای نداریم.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir