بخشی از پیام های ابراز همدردی برای بازماندگان زلزله غرب ایران
پیام تسلیت ها به دنبال وقوع زلزله در غرب ایران تسلیت خود را به حسن روحانی و مردم ایران اعلام کرد.

پیام های ابراز همدردی برای بازماندگان زلزله غرب ایران

ابراز همدردی پوتین با حسن روحانی و بازماندگان زلزله‌ غرب ایران

 به نقل از خبرگزاری تاس، رییس‌جمهوری روسیه پس از بروز زلزله در ایران و عراق و برجای ماندن تلفات زیاد به حسن روحانی و فواد معصوم روسای جمهور ایران و عراق تسلیت گفت.

در پیام پوتین که در وب‌سایت کاخ کرمیلین منتشر شده آمده است: همدردی صادقانه و حمایت ما را برای خانواده‌ها و دوستان و بازماندگان زلزله‌زدگان بپذیرید.

 

ابراز همدردی نخست‌وزیر ترکیه با ایران در پی وقوع زلزله

به نقل از آسوشیتدپرس، بن‌علی ییلدیریم، نخست وزیر ترکیه پس از وقوع زلزله یکشنبه شب در غرب ایران و شمال عراق تاسف خود را از وقوع این حادثه اعلام کرد.

در پی وقوع زلزله در یکشنبه شب 21 آبان ماه در مناطق مرزی ایران و عراق تعداد زیادی از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر مجروح شده‌اند.

 

ابراز همدردی وزیر ارتباطات با مصيبت ديدگان زلزله اخير / پيگيری رفع مشكلات ارتباطاتي


پیام تسلیت محمد جواد ظریف

پیام تسلیت و ابرازهمدردی وزیر امور خارجه در پی زلزله شدید درغرب کشور: از درگاه خداوند منان برای کسانی که جان خود را ازدست داده اندطلب مغفرت کرده وبرای خانواده های آنها صبر و اجر مسئلت می‌نمایم

 رییس‌جمهور افغانستان از وارد آمدن خسارات جانی و مالی ابراز تاثر کرد

 محمداشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان، از وارد شدن خسارات جانی و مالی به شهروندان ایران و عراق به دنبال زلزله اخیر در این کشورها اظهار تاسف کرد.رئیس‌جمهور افغانستان در پیامی مراتب تسلیت و همدردی خود را به نمایندگی از دولت و مردم افغانستان به دول و مردم ایران و عراق ابراز کرد و برای خانواده‌های قربانیان این حادثه از بارگاه ایزد متعال صبر و بردباری و به مجروحان شفای عاجل استدعا کرد.

 

گردآوری: گروه خبر سيمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir