واکنش بهمنی رئیس‌ کل سابق بانک مرکزی به صحبت های رضا ضراب
رضا ضراب در آخرین دادگاهش اظهار داشت، دیداری با محمود بهمنی رئیس کل سابق بانک مرکزی داشته است. در این مطلب پاسخ ایشان به این صحبت ها را بخوانید.

محمود بهمنی صحبت های رضا ضراب را تکذیب کرد

محمود بهمنی رئیس‌کل سابق بانک مرکزی، در ارتباط با دستگیری رضا ضراب در آمریکا و بیان دیدار ضراب با اعضای دولت دهم و رئیس‌کل سابق بانک مرکزی، اظهار داشت: ضراب اصلا با من دیدار نداشته، اصلا دیداری با ضراب نداشته‌ام و این شایعات یکسری جوسازی‌هایی است که علیه ایران انجام می‌شود و چنین چیزی اصلا وجود نداشته است. ضراب هیچ ارتباطی با دولت قبل نداشته و کاری نداشته که با دولت قبل در ارتباط باشد.

رئیس‌کل سابق بانک مرکزی با بیان اینکه دیدار ضراب با رئیس‌کل بانک مرکزی و مسئولان دولت مانند دیگر ادعاهای آمریکا دروغ است، گفت: این ادعا مانند دیگر ادعاهای آمریکا دروغ بوده و صحت ندارد.

بهمنی با بیان اینکه آمریکا ادعای خلاف، علیه جمهوری اسلامی زیاد انجام می‌دهد و این ادعا هم دروغ است و تعجبی ندارد، عنوان کرد: نیش عقرب از اقتضا طبیعتش است که هویت آمریکا نیز به همین شکل است.

وی با تاکید بر اینکه من اصلا دیداری با ضراب نداشته‌ام،گفت: ضراب با دولت قبل کاری نداشته تا بخواهد در ارتباط باشد و او فقط  یک تاجر بین‌المللی بوده و خود با آمریکا و ترکیه در ارتباط بوده است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : ضراب مدعی ارتباط با احمدی‌نژاد و رئیس سابق بانک مرکزی ایران شد


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com