عذرخواهی رسانه اصلاح طلب از آیت‌ الله مکارم و سیدحسن خمینی
وب سایت اعتمادآنلاین بابت درج نام حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی به عنوان مسئول یک موسسه فرهنگی عذرخواهی می‌کند.

عذرخواهی اعتماد آنلاین از حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی

روز یکشنبه در خبر منتشر شده با عنوان «نهادها و موسسات وابسته به چهره‌های مذهبی و سیاسی چه سهمی از بودجه 97 دارند؟» به اشتباه نام حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی به عنوان مسئول یکی از موسسات فرهنگی عنوان شده بود که در ادامه به سرعت تصحیح شد.

بدین ترتیب تحریریه اعتمادآنلاین مراتب عذرخواهی خود را از آن مرجع عالیقدر اعلام می‌دارد. همچنین در تصویر ضمیمه این خبر، انتشار اسامی افرادی همچون حضرت حجت‌السلام و المسلمین سیدحسن خمینی در کنار بودجه موسسات تحت مدیریت آن بزرگوار، این تصور دور از ذهن را برای برخی مخاطبان ایجاد نمود که این بودجه به شخص ایشان تعلق خواهد گرفت که بدین ترتیب از این سوءبرداشت پیش آمده نیز پوزش می‌طلبیم. شایان ذکر است اعتمادآنلاین همواره قدردان زحمات بزرگانی که در حوزه فرهنگ ایران اسلامی تلاش می‌کنند بوده و خواهد بود.

در پایان لازم به توضیح است، روز گذشته با توجه به ارائه لایحه بودجه به مجلس، اعتمادآنلاین به عنوان یک رسانه تلاش داشت تا با تولید اینفوگرافی و ساده نمایی اعداد بودجه، به آگاهی افکار عمومی کمک کند. اما با توجه به حجم بالای اخبار مربوط به ارائه بودجه،  متاسفانه  گرفتار این خطای سهوی شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemaadonline.ir