آقای روحانی شما بالغ بر 50 مورد به ملت ایران توهین کردید
 نماینده مردم اصفهان خطاب به روحانی گفت: اگر روندی که در شرایط کنونی در پیش گرفته‌اید را تداوم بخشید ما را به این نتیجه می رسانید که پای استیضاح بایستیم.

تهدید روحانی به استیضاح و عدم کفایت سیاسی از سوی نماینده اصولگرا

احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان درمجلس، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس جمهور گفت: شما نمی‌توانید با حاشیه سازی هر هفته‌ای از وظایف و ماموریت‌های خود جدا شوید، اگر به این مسائل بپردازید چگونه به اشتغال، بیکاری، معیشت مردم، عدم قدرت خرید و فساد اداری پاسخ می‌دهید؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور افزود: شما در طول فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم بالغ بر ۵۰ مورد به ملت ایران توهین کردید و اخیرا نیز در رابطه با حضور پرقدرت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مسئله رفراندوم را مطرح کرده و مخالفان را بی‌عقل معرفی می کنید، گاهی می‌گویید بی‌سواد هستند و گاهی منتقد بستن زبان‌ها هستید، گاهی مخالفان را ترسو و بزدل مطرح کرده و گاهی آن‌ها را جاهل به دین معرفی می کنید!

وی تصریح کرد: این روند در شأن رئیس جمهور نیست اگر این روندی که در شرایط کنونی در پیش گرفته‌اید را تداوم بخشید ما را به این نتیجه می رسانید که پای استیضاح بایستیم و براساس اصل ۸۹ و ۹۹ قانون اساسی عدم کفایت سیاسی شما را رقم بزنیم. 

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به رئیس جمهور یادآور شد: شما رئیس جمهور ۸۰ میلیون نفر هستید نه فقط نماینده بیش از ۲۰ میلیون نفر، شما عامل عدم اعتماد بین دولت و ملت هستید و این در حالی است که ما به دنبال استحکام رابطه دولت و ملت هستیم، ما از شما حمایت می کنیم و کسی هم با دولت مبارزه نمی کند که مبارزه با منافع ملی و ضربه زدن به امید و اعتماد مردم باشد.

وی در پایان از رئیس جمهور خواست تا پاسخگوی اعتراضات مردم از جمله مالباختگان باشد.

حق آبه های کشاورزان شرق اصفهان را پرداخت کنید

سالک کاشانی در تذکری دیگر به وزیر نیرو گفت: به سرعت در جهت تامین آب کشاورزی مردم شرق استان اصفهان اقدام کنید و نگذارید که این معضل به یک بحران تبدیل شود و چنانچه آب ندارید حق آبه های آن ها را پرداخت کنید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین سریع مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان شد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir