پذیرش تقویت ایران در سوریه مساوی با خفه شدن توسط ایران است
 آویگدور لیبرمن مدعی شد: «ما به ایران اجازه نمی‌دهیم در سوریه سنگرسازی کند. هیچ گزینه دیگری نداریم. پذیرش تقویت ایران در سوریه مثل پذیرش خفه شدن توسط ایران است.»

قبول حضور ایران در سوریه مساوی پذیرش خفه شدن توسط آنهاست

به نقل از «اروتز شوا»، «اویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسرائیل روز گذشته (سه شنبه) مدعی شد که کشورش نمی‌تواند حضور ایران در سوریه را بعد از اینکه سوریه حمله موشکی به پایگاه هوایی‌اش را تقصیر اسرائیل دانسته تحمل کند.

«ما به ایران اجازه نمی‌دهیم در سوریه سنگرسازی کند. ما هیچ گزینه دیگری نداریم. پذیرش حضور ایران در سوریه مثل پذیرش خفه شدن توسط ایران است.»

«لیبرمن» حمله روز دوشنبه به پایگاه هوایی سوریه از سوی رژیم صهیونیستی را تایید نکرد. در جریان حمله به پایگاه هوایی تی-۴ سوریه ۱۴ نفر جان خود را از دست دادند.

«اروتز شوا» مدعی شده برخی تعداد کشته‌شدگان این حمله هوایی را ۱۵۰ نفر ارزیابی کرده‌اند. روز یکشنبه رییس‌جمهور آمریکا به دولت سوریه هشدار داده بود که برای آنچه حمله شیمیایی ادعا شده هزینه سنگینی پرداخت خواهند کرد.

مقام‌های روسیه اسرائیل را در حمله هوایی به تی-۴ مقصر می‌دانند . وزیر خارجه روسیه این حمله را دلیل مهمی برای نگرانی خوانده است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir