ماندن یا خروج آمریکا از برجام برای کشور اهمیتی ندارد
وزیر کشور گفت: ملت ایران تجربه و آمادگی لازم را دارد تا در کنار رهبری، دولت و سایر قوا در هر شرایطی کشور را اداره کند و ماندن یا خروج آمریکا از برجام برای وزارت کشور و کل دولت دوازدهم اهمیت ندارد.

واکنش وزیر کشور نسبت به خروج آمریکا از برجام

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه آیین اختتامیه نشست مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری های سراسر کشور در تهران با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: ما وارد یک پیمان در سطح بین المللی شدیم و به پیمان خود نیز وفادار بودیم. ما به افکار عمومی دنیا هم اعلام کردیم و آنان می دانند که ما به تعهدات خود در برجام پایبند بوده ایم.

این یک اتمام حجت است برای همه دنیا، همه نهادهای بین المللی و برای همه دولت ها که آمریکا را بهتر و بیشتر بشناسند.

مردم ما از قبل، بدعهدی و بی وفایی آمریکایی ها را می شناسند و اکنون آمریکایی ها را بیشتر باید بشناسند.

ما یک ملت مستقل هستیم و ظرفیت ها و توانایی های زیادی داریم و در تمام شرایط در طول این 40 سال به رغم اینکه با همه مشکلات مانند جنگ و تحریم مواجه بودیم کشور را اداره کردیم و اکنون چهلمین سال جمهوری اسلامی ایران را جشن می گیریم.

وی با بیان این که نظام بین الملل برای تعهدات بین دولتها ارزش قایل شود، افزود: اگر قرار باشد هر روزی به بهانه ای، پیمانی را لغو کنند و بگویند بیایید بنشینیم موضوعات جدیدی را مورد مذاکره قرار بدهیم و یا اصلاح کنیم باید گفت اگر شما بعد از آن اصلاحات زیر پیمان خود زدید، چه؟

 ما به هیچ وجه به آمریکا اعتماد نداریم. ملت ایران هم تجربه و هم آمادگی لازم را دارد تا در کنار رهبری، دولت و سایر قوا در هر شرایطی کشور را اداره کند و هیچ مشکلی هم پیش نخواهد آمد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir