واکنش مولاوردی به اظهارات حجاریان و زیباکلام
مولاوردی به افشاگری حجاریان از سناریوهای اصولگرایان علیه روحانی و پیش بینی زیباکلام از 20 میلیون رای جناح مخالف دولت در انتخابات ریاست جمهوری پاسخ داد.

مولاوردی افشاگری‎های حجاریان را تایید کرد

شهیندخت مولاوردی دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی درباره تحلیل سعید حجاریان از چهار سناریو اصولگرایان مبنی بر به استعفا رساندن دولت، اعمال فشار، پرونده سازی و عملیاتی کردن طرح عدم کفایت رئیس جمهور، گفت: به وضوح این تلاش ها علیه دولت از ابتدای دولت یازدهم قابل مشاهده است. برخی تمام همّ و غم‎شان این است که چنین اتفاقاتی بیفتد و دولت زمین بخورد.

وی افزود: تلاش های {جناح مخالف دولت} برای دامن زدن به یأس، سرخوردگی و ناامیدی مردم را می توان آشکارا مشاهده کرد تا به جامعه این فرضیه خود را ثابت کنند و بگونید همان طور که پیش بینی می کردند «هیچ تغییری به وجود نیامده و نخواهد آمد و منتظر هیچ اتفاق مثبتی نباید بود».

دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی درباره اعلام پیروزی زودهنگام بیش از 20 میلیون رأیی جناح مخالف دولت برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 نیز گفت: شب انتخابات هم نمی شود چنین پیش بینی هایی را انجام داد چه رسد به آنکه 3 سال دیگر تا انتخابات ریاست جمهوری بعدی زمان باقی است!

وی درباره ناموفق خواندن دولت از سوی مخالفان به استناد بی اثر شدن برجام، عدم گشایش های اقتصادی در زندگی مردم و عدم حفظ فضای باز در شبکه های اجتماعی، بیان کرد: خیلی ها رأی شان به امید و ادامه سیاست های دولت یازدهم بود؛ چون می دانستند در چه شرایطی دارند رأی می دهند. به عبارت بهتر می خواستند با این رأیی که می دهند خیلی از برنامه ها دیگر پیاده نشود.

عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به آثار منفی ترویج ناامیدی در جامعه گفت: ترویج ناامیدی در جامعه به نفع کشور و نظام نیست، به ویژه بعد تصمیم آمریکا مبنی بر خروج از برجام باید به درک این مفهوم مشترک برسیم که بیش از پیش نیازمند وفاق، همبستگی و همدلی هستیم. یعنی اگر ریزش سرمایه اجتماعی از دولت اتفاق بیفتد به نفع هیچ کس نیست.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir