جیش العدل: سرباز ربوده شده ناجا زنده است
گروهک تروریستی جیش العدل بامداد امروز با انتشار کلیپ و بیانیه‌ای از صحت و سلامتی «سعید براتی» سرباز ربوده‌شده خراسان شمالی در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان خبر داد.

فرمانده ناجا نیز در مصاحبه اخیر خود از سلامت این سرباز ربوده شده خبر داده بود

بامداد امروز گروهک تروریستی جیش العدل در فضای مجازی با انتشار کلیپ و تصاویری از سعید براتی، سرباز ربوده‌شده خراسان شمالی در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان، از زنده و سالم بودن این فرد خبر داد.

همچنین علاوه بر این کلیپ، تصاویر دیگری نیز از این سرباز وظیفه خراسان شمالی منتشرشده و در بیانیه این گروهک تروریستی، وضعیت سعید براتی سالم اعلام‌شده و در صحت به سر می‌برد.

در بیانیه صادرشده هیچ‌گونه درخواست یا مطلب دیگری در این خصوص داده نشده است و فقط با تشریح اتفاقات انجام‌شده در عملیات تروریستی که از این‌سوی این گروهک در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان صورت گرفت، از جراحت این سرباز از ناحیه پا اشاره‌کرده و اکنون بر سلامت و صحت این گروگان تأکید کرده است.

سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا نیز در مصاحبه اخیر خود با خبرنگاران در زاهدان از سلامت این سرباز ربوده شده خبر داده بود و گفت: اقدامات لازم برای آزادی سعید براتی مرزبان ربوده شده ایرانی از طریق وزارت امورخارجه و کشور پاکستان انجام شده است.

وی افزود: مجموعه نیروی انتظامی، دستگاههای امنیتی و نظامی پیگیر این موضوع هستند و امیدواریم بزودی بتوانیم خبرهای خوبی به خانواده این مرزبان بدهیم.

گفتنی است از غروب ۶ اردیبهشت ۹۶ تاکنون که قریب به یک سال و دو ماه از این حادثه می‌گذرد مسئولان انتظامی و امنیتی کشورمان از زنده و سالم بودن این سرباز غیور ایران اسلامی خبر داده بودند.

گردآوری :گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com