فرمانده سپاه: باتوجه به سخنان روحانی حالا به این صد نفر چه بگوییم
فرمانده سپاه افزود: اگر بگوییم این صد نفر مامور فضاسازی برای مذاکره با ترامپ نبودند، حتما تعداد قابل توجهشان مامور بودند.

اشتباهی که برخی دارند این است که سپاه را یک نیروی صرفا نظامی می‌دانند

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در همایش بسیج اساتید که با عنوان «استاد در تراز انقلاب» در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: اشتباهی که برخی دارند این است که سپاه را یک نیروی صرفا نظامی می‌دانند درحالیکه سپاه فقط نظامی نیست و از ابتدا هم نظامی نبود بلکه سپاه در همه عرصه‌های اجتماعی فعال است.

جعفری گفت: رقابت‌ها و سیاست‌ها در یک چرخه غلط افتاده و این مشکل کشور است.

وی همچنین بزرگترین مانع پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در داخل کشور را جریان فکری مقابل جریان اسلامی ناب دانست و افزود: آخرین اقدام آن‌ها نامه یکصد نفری است که جمهوری اسلامی با ترامپ مذاکره کند؛ این‌ها با امریکا و دشمن مردم همراهی کرده و زمینه را فراهم می‌کنند.

فرمانده سپاه افزود: اگر بگوییم این صد نفر مامور فضاسازی برای مذاکره با ترامپ نبودند، حتما تعداد قابل توجهشان مامور بودند.

جعفری، برجام را یک موضوع استثنایی دانست و گفت: در این موضوع رهبری اجازه دادند که نتیجه اش بی اعتمادی امریکا بود که مشخص هم شد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر کره شمالی، انقلابی بود، اما انقلاب کمونیستی نه اسلامی و آخر سر هم سازش کرد، اما ما دستور سازش نداریم.

فرمانده سپاه با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه «مگر ملت‌ها و دولت‌ها دیوانه‌اند که بروند با امریکا مذاکره کنند»، گفت: با این بی اعتمادی حالا ما نمی‌دانیم به این‌ها (صد نفر) دیوانه بگوییم یا چیز دیگر.

جعفری خاطرنشان کرد: البته افراد می‌توانند اظهار نظر کنند و کسی هم با آن‌ها کاری ندارد، اما بدانند که اقداماتشان چه تاثیری دارد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: entekhab.ir