ظریف: خیال نکنید اگر روحانی رفت و اصولگرایان آمدند موفق می‌شوند
وزیر امور خارجه کشورمان در جمع فعالان اتاق بازرگانی گفت: خیال نکنید که اگر اقای روحانی رفت و اصولگرایان آمدند موفق می شوند. خیال نکنند که اگر جمهوری اسلامی ایران رفت آنها سر کار می آیند.

ظریف: خیال نکنند اگر جمهوری اسلامی رفت اصولگرایان سر کار می آیند

محمدجواد ظریف صبح امروز در جریان حضور در جمع اعضا و فعالان اتاق بازرگانی ایران ضمن پاسخگویی به دغدغه‌ها و نگرانی‌های آنها در ارتباط با آینده اقتصادی کشورتصریح کرد: در ارتباط با بحث شفافیت مالی و بحث مبارزه با تامین مالی تروریسم و پولشویی می‌توانیم در قالب فرمایشات مقام معظم رهبری طرح‌هایی را ارائه دهیم و در این زمینه در حال گفت‌وگو و رایزنی‌ هستیم.

وزیر امور خارجه همچنین در جریان این سخنرانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: ما در ایران از اصولگرا، اصلاح‌طلب، بی‌خط، مخالف جمهوری اسلامی ایران و یا مخالف دولت همه در یک کشتی نشسته‌ایم و اکنون هدف دشمنان نه نظام ایران، نه دولت روحانی، بلکه هدف ایران است. این ایران است که اکنون برای تحقق برخی از اهداف و تمایلات مانع است، می‌خواهند ایران را نابود کنند.

خیال نکنید که اگر آقای روحانی رفت و اصولگرایان آمدند موفق می‌شوند. بعضی‌ها خیال نکنند که اگر جمهوری اسلامی ایران رفت آنها سر کار می‌آیند. اکنون ایران یعنی این جغرافیا و موجودیت عظیم پرافتخار تاریخی با این مردم و توانمندی‌ها و امکانات مورد هدف است و ان‌شاءالله ما این هدف را ناکام می‌کنیم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir