تلاش روزنامه جمهوری اسلامی برای رفع اتهام های اقتصادی از روحانی
 روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: سال 91 در اوج بی‌کفایتی مسئولین اقتصادی و هرج و مرج سیاست خارجی و سر پیچی رئیس‌جمهور وقت از همه قواعد حکومتی و یکه تازی مطلق، نه صدایی بلند شد، نه مجلس دولت را به استیضاح تهدید کرد. تنها تفاوت مهمی که هست مردم حالا بیدار شده‌اند.

«ج.ا»: چرا سال ۹۱ با احمدی‌نژاد برخورد نکردید؟!

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: سال 91 درپی جهش ناگهانی قیمت ارز، معاون اول رئیس‌جمهور از فردی بنام جمشید بسم‌الله سخن گفت که روی چهارپایه می‌ایستد و بر بازار ارز و سکه حکومت می‌کند.

بعد هم که او را دستگیر کردند، اوضاع آرام شد. ولی آیا این، همه ماجرا بود؟ بگذریم که رئیس آن دولت حالا مشغول نامه‌نگاری با ترامپ برای هدایت وی می‌باشد!

سال 91 در اوج بی‌کفایتی مسئولین اقتصادی و هرج و مرج سیاست خارجی و سر پیچی رئیس‌جمهور وقت از همه قواعد حکومتی و یکه تازی مطلق، نه صدایی بلند شد، نه مجلس دولت را به استیضاح تهدید کرد. تنها تفاوت مهمی که هست مردم حالا بیدار شده‌اند.

برای همین درحالی که از رئیس‌جمهور منتخب خود دفاع می‌کنند، دقیقاً انتظار دارند، همه دستگاه ها همکاری کنند تا ریشه این شجره خبیثه کنده شود و عاملان اصلی ایجاد بحران مصنوعی ارز و سکه، سریعاً شناسایی و مجازات شوند.

باز مثل همیشه به آقای روحانی هم می‌گوئیم طوری رفتار نکند که مردم فکر کنند دولت کاره‌ای نیست و احتیاج به قیم دارد و سریع‌ترین اقدام، برقراری یک فاصله منطقی بین دلار دولتی و دلار آزاد است به نحوی که مردم عادی بتوانند در یک بازار با ثبات به کسب و کار و زندگی عادی خودشان بپردازند، زیرا با دو برابر و سه برابر شدن فاصله این دو نوع ارز بحران ادامه خواهد داشت. دولت قاطعانه کار خودش را بکند و از هیچ تهدید داخلی و خارجی هم نهراسد چون با حفظ اعتماد و همراهی مردم، آنها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وقت عمل است؟ بدخواهان را نا امید و ملت را امیدوار سازید.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه جمهوری اسلامی