شایعات منتشره درباره دیدار واعظی و نوری همدانی به شدت تکذیب شد
در پی انتشار برخی اخبار کذب از جزئیات دیدار رئیس دفتر رئیس‌جمهور با مرجع عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی، یک منبع آگاه در دفتر رئیس‌جمهور آن را تکذیب کرد و خلاف واقع خواند.

سفر واعظی رییس دفتر رییس جمهور به قم

در پی انتشار برخی اخبار خلاف واقع و کذب از جزئیات دیدار رئیس دفتر رئیس‌جمهور با مرجع عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی، یک منبع آگاه در دفتر رئیس‌جمهور آن را تکذیب کرد و خلاف واقع خواند.

این منبع آگاه اظهار داشت: دیدار اخیر رئیس دفتر رئیس‌جمهور با مراجع عظام تقلید بسیار صمیمی و دوستانه برگزار شد و در دیدارهای مذکور نه‌تنها چنین مواردی که در برخی از رسانه‌ها ادعا شده، مطرح نشده بلکه همگان بر تقویت و پشتیبانی از دولت مُصر بوده و تاکید کرده‌اند.

اخبار منتشره از جزئیات دیدارها هم از سوی دفتر رئیس‌جمهور منتشر شده و هم از سوی دفاتر مراجع عظام تقلید. لذا به نظر می‌رسد مدعیان و منتشرکنندگان چنین اخبار کذبی اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.

در خصوص انتشار این اخبار کذب پیگیری حقوقی از سوی دفتر رئیس‌جمهور انجام خواهد گرفت.

تکذیبیه در خصوص اخبار منتسب به آیت الله نوری همدانی

همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله نوری همدانی نیز نسبت به خبر منتشر شده درباره ایشان واکنش نشان داد.

در خبر پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی آمده است:

با توجه به تحریف سخنان مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته توسط سایت خبری قم نیوز، به اطلاع می رساند آنچه به معظم‌له در دیدار دکتر واعظی رئیس محترم دفتر ریاست جمهوری نسبت داده شد تکذیب می گردد و فرمایشات این مرجع تقلید همانطور که قبلاً هم گفته شد فقط از طریق پایگاه اطلاع رسانی منتسب به ایشان قابل استناد است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir/ khabaronline.ir