ذوالنور: هرکس یقه مان را گرفت، اسنادمان را عندالاضطرار رو می کنیم
 حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور درباره ادعای اعطای تابعیت آمریکا به ۲۵۰۰ شهروند ایرانی از سوی دولت اوباما گفت: «هرکس که یقه‌مان را گرفت، آن‌وقت اسناد را عندالاضطرار رو می‌کنیم.»

واکنش جدید ذوالنور به اعطای تابعیت آمریکا به 2500 ایرانی

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، نماینده عضو جبهه پایداری قم در مجلس و رییس كمیته هسته‌ای كمیسیون امنیت ملی اوایل تیرماه امسال در گفت‌وگویی ادعا كرده بود كه در جریان مذاكرات هسته‌ای میان ایران و كشورهای ١+٥ توافقی میان ایران و امریكا صورت گرفته تا دولت اوباما به ٢٥٠٠ نفر از اتباع ایران، تابعیت امریكایی بدهد. ادعایی نامتعارف كه بدون سند و مدرك بیان شد اما البته نمونه این دست مدعیات در فضای سیاسی- رسانه‌ای روزها، آنقدرها هم كمیاب نیست.

اظهارات ذوالنور اما حالا پس از چند روز موجی گسترده در فضای سیاست بین‌الملل ایجاد كرده است.

برای پیگیری بیشتر موضوع دوباره با ذوالنور، قراری برای مصاحبه تنظیم شد كه البته این نماینده مجلس گفت: «بعد از مشورتی كه با دوستان داشتم، تصمیم گرفتم فعلا در این رابطه صحبت نكنم. به هر حال، موضوعی كه مطرح كردیم، در مرحله پیگیری است و قرار شد جزییات را مطرح نكنم كه پیگیری‌ها را خراب نكند.»

این عضو فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس در واكنش به این پرسش كه «باتوجه به تكذیب این ادعا از جانب مقامات دولت اوباما، آیا نمی‌خواهید مستندات‌تان را ارایه كنید، گفت: «هركس كه یقه‌مان را گرفت، آن‌وقت اسناد را عندالاضطرار رو می‌كنیم.» نماینده اصولگرای قم گفت: «بله! سوال كه زیاد است. تا به‌حال بیش از ٥٠ خبرنگار ایرانی و خارجی تماس گرفته‌اند اما اگر موافق باشید، در فرصتی دیگر گفت‌وگو كنیم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه اعتماد