صدیقی: دلیل بخشی از گرانی‌ها به مردم بازمی‌گردد
 امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دشمن امروز به جنگ اقتصادی روی آورده است، گفت: بخشی از گرانی‌ها به دلیل سوءمدیریت و بخشی به مردم مربوط است.

امام جمعه موقت تهران از علت بخشی از گرانی ها در میان مردم گفت

حجت‌الاسلام محمد کاظم صدیقی در مراسم شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: امام صادق(ع) فرمودند اگر مسئولی در خدمت مردم نباشد و در خدمت کوتاهی کند آنقدر از بهشت دور می‌شود که بوی بهشت به او نمی‌رسد، گفت: این موضوع باید برای مسئولان درس باشد و بدانند که نقد لازمه پیشرفت جامعه و حکومت است و اگر خطایی باشد و انتقادی صورت نگیرد مصداق ترک امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به حکایتی از امام صادق در برخورد با شخصی که تجاری غیرشرعی داشته است، گفت: امروز عده‌ای با احتکار بازار سیاه راه‌انداخته و گرانی‌هایی در جامعه به وجود آمده که بخشی از آن به دلیل سوء مدیریت و بی‌توجهی به فرمایشات مقام معظم رهبری است و همچنین این امر مخالف مبنای تربیتی امام صادق(ع) است.

صدیقی با بیان اینکه بخشی از گرانی‌ها نیز به مردم بازمی‌گردد، افزود: از مردم توقع است که کالا و اجناس را به قیمت مناسب عرضه کنند تا جامعه مایوس نشود و بدانید که در شرایط کنونی معامله منصفانه و حلال، جهاد فی راه خدا و کسب رضایت امام زمان(عج) است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز ما باید زیر پرچم ولایت و اهل ایثار باشیم تا خدا هم ما را کمک کند، گفت: آمریکا در طول تاریخ دشمنی‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی انجام داده و امروز به جنگ اقتصادی روی آورده که از جنگ نظامی مشکل‌تر است.

وی با بیان اینکه مردم ایران هیچگاه مقابل آمریکا تسلیم نشده و نمی‌شوند، بیان کرد: مردم ما با وجود آن همه موشک و بمباران تسلیم نشدند و از انقلاب دفاع کردند و امروز نیز چنین است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com