ابطحی: رفتارهای اصولگرایان در بحران مردم خرمشهر به نفع آنها نیست
 محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب می گوید: در شرایطی که مردم خرمشهر تشنه هستند،حضور کسانی که نه مدیریت دارند و نه مسئولیت و قدرت اجرایی؛ فقط یک رفتار پوپولیسیتی و تبلیغاتی بی رحمانه نسبت به جامعه است.

ابطحی: مردم خرمشهر هنوز هم تشنه‌اند

محمدعلی ابطحی برخی اقدامات چهره‌های اصولگرا مثل سفر به خرمشهر یا گفتگو با بازاریان را نوعی بهره‌بردای تبلیغاتی بی‌رحمانه از شرایط دانست و تاکید کرد: این رفتارها به نفع آنها نیست.

محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب درباره تلاش برخی چهره های سیاسی برای برندسازی خود با سوءاستفاده از مشکلات و چالش های مردم گفت: در شرایطی که جامعه دچار بحران شده و مشکلات اجتماعی رخ نموده و مردم نیز به آسیب ها عکس العمل نشان می دهند، برخی به دنبال بهره برداری تبلیغاتی از دلخوری و ناراحتی های موجود هستند.

در شرایطی که مردم خرمشهر تشنه هستند،حضور کسانی که نه مدیریت دارند و نه مسئولیت و قدرت اجرایی؛ فقط یک رفتار پوپولیسیتی و تبلیغاتی بی رحمانه نسبت به جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه « هر جریان سیاسی حق فعالیت دارد و بر همین اساس باید تحرکات سیاسی آنان مورد استقبال قرار بگیرد» گفت: «فعالیت سیاسی اما به معنای بهره برداری از مشکلات مردم نیست. این کار به نفع شان نیست. اصلا یکی از دلایلی که جناح محافظه کار نتوانسته اعتماد مردم را جلب کند همین نوع تحرکات انتخاباتی غیرمقبول است که است در ذهن جامعه مثبت تلقی نمیشود.»

ابطحی در تشریح اهداف پشت پرده این نوع اقدامات گفت: «با این رفتارها می خواهند به نوعی به رخ مردم بکشند که اگر به جای دولت فعلی به ما رای داده بودید، این طور نمی شد.»

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: namehnews.com