پژمان فر: مشکلات بزرگتر از امروز را پشت‌سر گذاشته‌ایم
سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس گفت: شرایط سخت‌تر از امروز را در طول تاریخ انقلاب تجربه کرده و با سربلندی از آن بیرون آمده‌ایم و اکنون نیز دولت باید برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی از نیروی جوان و دیگر ظرفیت‌های کشور استفاده کند.

نماینده مجلس: باید از ظرفیت‌های جوانان استفاده کرد

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز کشور گفت: پتانسیل‌های امروز کشور ما کم نیست و ما می‌توانیم با بهره‌گیری و استفاده صحیح از این ظرفیت‌ها از مشکلات و موانع پیش‌رو در حوزه اقتصادی عبور کنیم.

 اگرچه آمریکا جنگ با ایران را امروز به عرصه اقتصادی کشانده و سعی دارد تا از این طریق به ما فشار بیاورد اما ما با تکیه بر نیروی جوان و متخصص و همچنین دیگر ظرفیت‌های کشور می‌توانیم فشارها و توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت:‌ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی شرایط به مراتب سخت‌تر از این را تجربه کرده‌ایم و توانسته‌ایم و با استفاده از ظرفیت‌های درونی و اعتماد به جوانان و بهر‌ه‌گیری از توان و ظرفیت آنها با سربلندی از موانع پیش‌رویمان عبور کنیم. حال آنکه مشکل امروز ما نه بزرگتر از دوره‌های قبل است و نه اینکه توان‌ و ظرفیت اندکی داریم.

دولت باید برای برون رفت از مشکلات پیش‌رو در حوزه اقتصادی و مقابله با دشمن به نیروهای جوان اعتماد و از ظرفیت‌ آنها استفاده کند. چرا که دشمن کارش دشمنی کردن است و نمی‌توان به مذاکره با آن دل‌خوش کرد و باید با تکیه بر توان داخلی توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com