جزییاتی از اعتراضات عصر پنج‌شنبه شیراز
  نماینده مردم شیراز: تا جایی که مطلع هستم تعدادی از مردم روز گذشته در شیراز جمع شدند و شعارهایی هم دادند اما من نشنیدم کسی را دستگیر کرده یا کتک زده باشند.

نشنیدم کسی را دستگیر کرده باشند یا کتک زده باشند

مسعود رضایی نماینده مردم شیراز در خصوص اعتراضات اخیر مردم در شهر شیراز و استان فارس گفت: خواسته‌های مردم را دقیق نمی‌دانیم اما آنچه مسلم است نارضایتی عموم مردم از وضع اقتصادی و مشکلات معیشتی است. البته شاید در میان مردم عده‌ای هم اهداف سیاسی داشته باشند اما عمده آنها مسائل اقتصادی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: درواقع عرصه بر مردم روزبه‌روز تنگ‌تر و سفره آنها روزبه‌روز کوچک‌تر می‌شود. هیچ امیدی هم برای بهبود ندارند. مسئولان هم از نماینده مجلس تا هیات دولت و وزرا همه سعی بر حرف‌درمانی و راهکارهای شعاری دارند.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه مسئولان سعی دارند با وعده و وعید اعتراضات را خاموش کنند، افزود: دوره وعده و وعید گذشته است، مسئولان باید کاری کنند برای مردم ملموس باشد و مردم شاهد اوضاع بهتری باشند تا شرایط بهتر شود.

وی تصریح کرد: پول در جیب مردم روز به روز و دقیقه به دقیقه کم‌ارزش‌تر می‌شود. بر همین اساس نارضایتی‌ها افزایش یافته و عمده اعتراضات هم بر همین اساس است اما اهداف دیگری هم در کنار آن دنبال می‌شود.

رضایی خاطرنشن کرد: تا جایی که مطلع هستم تعدادی از مردم روز گذشته در شیراز جمع شدند و شعارهایی هم دادند اما من نشنیدم کسی را دستگیر کرده باشند یا کتک زده باشند یا برخورد امنیتی صورت گرفته باشد و فقط رفتار نیروهای امنیتی جنبه کنترلی داشته است. همان دیروز هم اعتراضات تمام شد و فراخوان جدیدی هم صادر نشده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilnanews.com